- Adres van je forum: http://www.sphynxrexbreeders.nl/Forum/phpBB3/index.php
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? na update naar 3.0.10
phpBB versie: 3.0.10
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
MySQL database
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
MySQL database
Re: MySQL database
Hoe is de update dan uitgevoerd? Bij een update worden namelijk geen nieuwe databases aangemaakt. Feitelijk is het aanmaken van een database altijd een handmatige actie.
De gegevens van de database die in gebruik is op het forum staan in
Wat betreft de werking van phpBB3 zou je de andere databases kunnen verwijderen.
De gegevens van de database die in gebruik is op het forum staan in
/config.php
.Wat betreft de werking van phpBB3 zou je de andere databases kunnen verwijderen.
HGN op phpbb.com
Ik heb alles gedaan volgens de aanwijzingen.
Ik ga ze verwijderen. Bedankt.
Ik ga ze verwijderen. Bedankt.
De vraag is "Welke aanwijzingen?". Als je namelijk een correcte update uitvoert volgens correcte aanwijzingen, dan zullen er geen nieuwe databases aangemaakt worden. Sterker nog, het update proces zal in het geheel niet automatisch databases aanmaken. Dat is een handmatige actie.clemmetje schreef:Ik heb alles gedaan volgens de aanwijzingen.
HGN op phpbb.com
Zoals hier omschreven heb ik de update gedaan.
Waar is hier? Want zoals Pola al zegt kan en maakt phpBB geen nieuwe databases aan.
Uit mijn hoofd durf ik het nu niet te zeggen. Ik heb hier de nieuwste versie gedownload.
Ik heb een update gedaan van versie 3.0.6 naar 3.0.10.
Ik heb een update gedaan van versie 3.0.6 naar 3.0.10.