PhpBB in website bouwen TEGEN BETALEN

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
NajimA

PhpBB in website bouwen TEGEN BETALEN

Bericht door NajimA » 08 jun 2012, 19:44

Beste leden,

Ik heb een probleempje en hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een eigen (muziek, video, nieuws) site met een zelf gemaakte CMS systeem die beschikt over een "Inlogsysteem + Reactie syteem" dat dus inhoud dat je op tracks, videoclips nieuws etc kunt reageren. ook kun je een AVATAR uploaden.

En nou heb ik een forum gemaakt. phpBB forum versie 3. alleen weet ik niet waar ik moet beginnen om mijn site + forum te laden werken/en op elkaar te laten lijken. zonder dat de leden zich opnieuw moeten registeren.

Mijn website:
**

Mijn forum:
**

Wie kan me hierbij helpen?
Links weggeknipt
- Ger

marian0810
Contacteer:

Re: PhpBB in website bouwen TEGEN BETALEN

Bericht door marian0810 » 08 jun 2012, 23:27

Voor dit soort verzoeken hebben we een speciaal forum Gevraagd maar daarvoor moet je wel eerst 5 serieuze berichten hebben.
We willen je natuurlijk altijd graag helpen om het zelf te proberen :)

NajimA

Bericht door NajimA » 09 jun 2012, 14:05

marian0810 schreef:Voor dit soort verzoeken hebben we een speciaal forum Gevraagd maar daarvoor moet je wel eerst 5 serieuze berichten hebben.
We willen je natuurlijk altijd graag helpen om het zelf te proberen :)
Mijn excuus ben hier nieuw dus heb niet alles kunnen zien. Maar blijkbaar heeft niemand zin? heb nog geen enkele prive bericht ontvangen.
Ben namelijk met spoed op zoek naar iemand die dit kan fixen. heb geen behoefte op phpBB te leren. heb jij misschien interesse ?

Kwam ook dit tegen op het web:

Misschien dat je dit probleem snel kunt fixen voor een leuk bedragje?

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 10 jun 2012, 14:06

Sorry, maar als je geen poging wil ondernemen om het zelf te proberen, dan ben je hier aan het verkeerde adres. Je kunt dan beter terecht op sites als Freelance.nl, die zijn daarvoor ingericht.
Slotje
- Ger

Gesloten