subsilver2 buttons

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DickB

subsilver2 buttons

Bericht door DickB » 06 jun 2012, 14:01

Event. modificaties op je forum:prosilver naar subsilver2
Wanneer ontstond het probleem?overgang
phpBB versie:laatste

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja
Wat is het probleem?[/list] onderwerpbutton en andere zijn verdwenen en ik krijg ze niet terug....
Zag dat er ooit een item aan is gewijd, maar daar is niets meer op terug te vinden...

David
Contacteer:

Re: subsilver2 buttons

Bericht door David » 06 jun 2012, 14:17

Om de onderwerpen buttons terug te krijgen zou je Subsilver2 opnieuw kunnen downloaden. En dan de map Imageset opnieuw uploaden, vergeet daarna niet de map Imagaset te vernieuwen via je beheerderspaneel, tab: stijlen.

Maar als http://www.baars-barmentlo.nl/forum nog steeds je forum is, dan heb je gewoon buttons hoor. Ik kan ze namelijk gewoon zien. Probeer eens op F5 of ctrl-F5 te drukken om je browser te vernieuwen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

DickB

Bericht door DickB » 06 jun 2012, 14:37

Ik beheer ook nog een paar andere forums, waaronder www.clube31.nl(en daar gaat het mis en draai ik nu op prosilver als afbeeldingset).

David
Contacteer:

Bericht door David » 06 jun 2012, 15:22

DickB schreef:Ik beheer ook nog een paar andere forums, waaronder http://www.clube31.nl(en daar gaat het mis en draai ik nu op prosilver als afbeeldingset).
En de Prosilver afbeeldingsset zie je wel gewoon? Probeer anders de afbeeldingsset van Subsilver2 eens op je server te zetten zoals ik in mijn bericht hierboven heb verteld! Als de Prosilver buttons werken zouden de Subsilver2 buttons ook moeten werken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 07 jun 2012, 00:00

Ik zie als gast de "Nieuw Onderwerp" en "Antwoord" buttons. Is het probleem opgelost?
HGN op phpbb.com

DickB

Bericht door DickB » 08 jun 2012, 11:04

Ja, ik heb via ftp op de server taalpakket incl. imageset opnieuw geupload en kreeg het toen werkend....
Bedankt voor de support!

Gesloten