- Adres van je forum: http://spiritueelzijn.bbforum.nl/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
achtergrond in kleur
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
achtergrond in kleur
Re: achtergrond in kleur
Als gast zie ik de stijl subsilver2. Gebruik je voor de leden de stijl prosilver, of heb je je vergist?
De achtergrond kleur van je forum veranderen zou ik begrijpen, maar wat je bedoeld met overlapping van auteur en onderwerpen is me niet duidelijk.
Kun je met verwijzing naar pagina's op je forum en de teksten of kleuren die je wilt aanpassen of met behulp van een screenprint duidelijker kunnen aangeven wat je precies wilt veranderen?
De achtergrond kleur van je forum veranderen zou ik begrijpen, maar wat je bedoeld met overlapping van auteur en onderwerpen is me niet duidelijk.
Kun je met verwijzing naar pagina's op je forum en de teksten of kleuren die je wilt aanpassen of met behulp van een screenprint duidelijker kunnen aangeven wat je precies wilt veranderen?
HGN op phpbb.com
Hoi,
Bedankt voor je reactie, ik heb deze aangepast in de gewone pro silver. Nu komt alles in één kleur, het forumoverzicht (onderwerpen) auteurs, reacties...Op een ander forum maar ik weet niet of ik die link mag geven ter voorbeeld zie ik de onderwerpen in het forumoverzicht, de berichten,auteurs in een andere kleur bvb de forums in blauw, de auteur in beige. Wanneer je bij actieve onderwerpen kijkt is nu alles blauw, graag zie ik hier een beetje onderscheid?
Bedankt voor je reactie, ik heb deze aangepast in de gewone pro silver. Nu komt alles in één kleur, het forumoverzicht (onderwerpen) auteurs, reacties...Op een ander forum maar ik weet niet of ik die link mag geven ter voorbeeld zie ik de onderwerpen in het forumoverzicht, de berichten,auteurs in een andere kleur bvb de forums in blauw, de auteur in beige. Wanneer je bij actieve onderwerpen kijkt is nu alles blauw, graag zie ik hier een beetje onderscheid?
Kleuren van diverse onderdelen van je forum in prosilver stijl, moet je aanbrengen in
Om bijvoorbeeld de forumtitels in rood weer te geven, en in blauw als je er met de muis overheen gaat, moet je de volgende aanpassingen maken:
Zoek:
Verander in
Daarna moet je in het beheerderspaneel naar STIJLEN - Thema's gaan en daar achter prosilver op
/styles/prosilver/theme/colours.css
.Om bijvoorbeeld de forumtitels in rood weer te geven, en in blauw als je er met de muis overheen gaat, moet je de volgende aanpassingen maken:
Zoek:
Code: Selecteer alles
/* Links for forum/topic lists */
a.forumtitle {
color: #105289;
}
/* a.forumtitle:visited { color: #105289; } */
a.forumtitle:hover {
color: #BC2A4D;
}
a.forumtitle:active {
color: #105289;
}
Code: Selecteer alles
/* Links for forum/topic lists */
a.forumtitle {
color: #FF0000;
}
/* a.forumtitle:visited { color: #105289; } */
a.forumtitle:hover {
color: #0000FF;
}
a.forumtitle:active {
color: #0000FF;
}
vernieuwen
klikken. Tot slot moet je een harde refresh geven in je internetbrowser (<CTRL><F5>).HGN op phpbb.com