Andere eigenaren kunnen geen forums maken in catogorien

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
PatyYe

Andere eigenaren kunnen geen forums maken in catogorien

Bericht door PatyYe » 04 jun 2012, 09:16

• Adres van je forum: ***
    Event. modificaties op je forum: Forum skin, shoutbox.
    Wanneer ontstond het probleem? Bij het aanmaken van een nieuwe catogorie
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem? Alleen de aangemaakte admin bij het installeren is mogelijk een forum te maken in een categorie. Hiermee valt al het werk voor de inrichting op 1 admin die ook de website verder opbouwt. Ik heb het hele systeem al doorgezocht maar kan niks vinden op dit gebied.

De 3 andere admins hebben volledige macht en 1 daarvan is eigenaar en zelfs deze is niet mogelijk om een forum te maken in een catagorie.

Alleen ik (installatie admin) heeft de mogelijkheid hiertoe. Kan iemand mijn hiermee verder helpen? Het is zeer vervelend.

Pola
Contacteer:

Re: Andere eigenaren kunnen geen forums maken in catogorien

Bericht door Pola » 04 jun 2012, 23:03

Behoren de overige admins tot de standaard "Globale beheerders" groep, of heb je gebruikerspermissies ingesteld voor die admins?

Kun je vertellen waardoor ze geen forums kunnen aanmaken? Kunnen ze wel in het beheerderspaneel komen? Zien ze wel de tab "Forums"?
Wat zien ze op de pagina "Forumbeheer" (als ze daar kunnen komen)?
HGN op phpbb.com

Gesloten