Kan taalpakket niet wijzigen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Paashaas

Kan taalpakket niet wijzigen

Bericht door Paashaas » 10 mei 2012, 11:03

Ik heb hetzelfde probleem, alleen na het uploaden van het NL talenpakket kan ik nog steeds de taal Nederlands niet instellen in het bestuurderspaneel.
Ik krijg dan nog steeds de foutmelding "this language is not valid".

Weet iemand wat er hier niet klopt ? (ik heb forumversie 3.0.10)

Pola
Contacteer:

Re: Taal omzetten Eng --> Nl

Bericht door Pola » 10 mei 2012, 11:46

Heb je de ongewijzigde download van het nederlands taalpakket geupload naar de server?
De folder nl moet dan op de server in de folder /language/ staan.

Wat gebruik je om de bestanden te uploaden? Staan de chmod permissies van de folders en bestanden goed?
Heb je eventueel een link naar je forum, zodat de aanwezigheid van bepaalde bestanden gecontroleerd kan worden.
HGN op phpbb.com

Paashaas

Bericht door Paashaas » 10 mei 2012, 13:04

De folder nl heb ik idd in de map language gezet.

Ik gebruik core FTP voor het uploaden naar mn server.

Link naar mn forum : www.lsvhotshots.nl/forum

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 10 mei 2012, 13:48

De txt bestanden die ik kan lezen staan in ieder geval goed.
Het enige wat me wel opvalt op je forum is dat je cookies niet juist ingesteld staan. Die zou je in ieder geval moeten aanpassen, hoewel dat volgens mij niets met het instellen van de taal te maken zou moeten hebben.

Verander
Cookie domain: ==> .lsvhotshots.nl
Cookie name: ==> phpbb3_2v6lv

Zie je de taal wel als niet geinstalleerde taal in het beheerderspaneel, zoals op bijgevoegde afbeelding?

Afbeelding
HGN op phpbb.com

PhilipvD

Re: Kan taalpakket niet wijzigen

Bericht door PhilipvD » 10 mei 2012, 14:35

Paashaas, je bumpt een onderwerp van bijna 3 jaar oud. Maak de volgende keer een nieuw onderwerp aan. Ik heb de berichten nu gesplitst naar een nieuw onderwerp.

Paashaas

Re: Kan taalpakket niet wijzigen

Bericht door Paashaas » 11 mei 2012, 00:05

Mijn excuses, het leek mij eerder logisch om zo niet teveel verschillende topics aan te maken over hetzelfde onderwerp.

Dankzij een vriend van me ben ik er inmiddels al uit. Het bleek dat ik het NL taal pakket juist naar de server gekopieerd had, maar dat je die vanuit het forum nog moest instaleren, alvorens je hem kon activeren zoals in het oude topic verteld werd. Hij heeft het voor me aangepast, en het werkt nu.

Bedankt voor de tips over de cookies. Ook daar zal ik die vriend van me eens naar laten kijken !

Gesloten