Account forum premissies

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ineedsomehelpNL

Account forum premissies

Bericht door ineedsomehelpNL » 26 apr 2012, 18:27

• Adres van je forum:
    http://www.hwantwoorden.nl
    Event. modificaties op je forum:
    ??
    Wanneer ontstond het probleem?
    Vandaag
    phpBB versie:
    3.0.10
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Nee
    Wat is het probleem?
Ik heb ingesteld dat geregistreerde gebruikers, hun berichten weer kunnen wijzigen als ze bijv. een foutje hebben gemaakt.
Maar wanneer ik zelf een standaard account aanmaak en een onderwerp plaats met een 'random' tekst, dan kan ik dat later niet meer wijzigen! (het account is dan gewoon een standaard account, en geen nieuw account)

Alvast bedankt,

Miyavizm
Contacteer:

Re: Account forum premissies

Bericht door Miyavizm » 26 apr 2012, 18:59

Komen jou gebruikers in de gebruikersgroep 'Nieuwe geregisteerde gebruikers' terecht? Want soms kan het daar ook aan liggen.

Ik heb me aangemeld, maar ik kan niet veel omdat ik in de groep Nieuwe geregisteerde gebruikers zit.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 27 apr 2012, 00:33

Er is een manier om permissies te traceren.

Beheerderspaneel - PERMISSIES - Toon forumgebaseerde permissies - Kies een forum waar gewijzigd moet kunnen worden en klik Bevestig - Voer het aangemaakte account in bij "Zoek een lid:" en klik Bekijk permissies - Acties - Klik op het Afbeelding icoontje voor "Kan eigen berichten wijzigen" - Controleer dat er in de kolom "Instelling" minimaal één "Ja" staat en geen "Nooit".

Kun je hier weergeven wat de instellingen en het traceer resultaat is?
HGN op phpbb.com

ineedsomehelpNL

Bericht door ineedsomehelpNL » 27 apr 2012, 15:39

Dit staat er als ik dat doe met wat ik moet doen wat hierboven word aangegeven
Afbeelding

Ik snap echt niet wat het probleem is, en dit zijn de resulataten van de account waarmee het wijzigen van een bericht dus niet wil.

Alvast bedankt,

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 27 apr 2012, 23:09

Kun je ook nog controleren wat er ingesteld is bij de "wijzigingstijd": Beheerderspaneel - Instellingen berichten - Beperk wijzigingstijd:
HGN op phpbb.com

ineedsomehelpNL

Bericht door ineedsomehelpNL » 29 apr 2012, 09:51

Daar staat gewoon "0"

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 29 apr 2012, 12:08

ineedsomehelpNL schreef:Dit Ik snap echt niet wat het probleem is, en dit zijn de resulataten van de account waarmee het wijzigen van een bericht dus niet wil.
Het is je duidelijk dat deze permissie per forum/subforum ingesteld moet worden?

Met de instellingen zoals je ze hier laat zien, zou het gewoon mogelijk moeten zijn om (in het forum welke je gecontroleerd hebt) berichten te wijzigen.

Als het niet werkt of als je er niet uit komt, dan wil ik wel naar de permissies kijken als je me per PB inloggegevens stuurt van een administrator account.
HGN op phpbb.com

Gesloten