Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
biancawalet
Bericht
door biancawalet » 14 apr 2012, 13:18
- Adres van je forum: http://www.shihtzu-friends.nl/forum
Event. modificaties op je forum:honden
Wanneer ontstond het probleem?vanacht
phpBB versie:verouderd maar kan het zelf niet uploaden
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?was aan het synchroniseren
Wat is het probleem?
Algemene fout
template->_tpl_load_file(): File ./styles/eigenstijl/template/overall_header.html does not exist or is empty
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 14 apr 2012, 13:40
De foutmelding geeft eigenlijk al aan wat het probleem is styles/eigenstijl/template/overall_header.html
ontbreekt en/of is verwijderd. Heb je onlangs wat veranderd aan je stijl? Kun je via je FTP eens kijken of het bestand er staat of ook echt weg is?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
biancawalet
Bericht
door biancawalet » 14 apr 2012, 14:52
heb mijn inlog ect van mijn domein maar die geeft fout code 500 aan... echt zo super shit allemaal
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 14 apr 2012, 15:30
html 500 fout kan een Interne server fout betekenen. Volgens mij kun je daar zelf niet direct wat aan doen, misschien later nog eens proberen, anders een informeren bij je host. Heb even geprobeerd je overall_herader.html op te vragen maar deze blijkt niet meer op je server te staan. Beetje merkwaardig dit zou niet zomaar moeten kunnen... Je moet bij je bestanden kunnen om weer nieuwe overall_header.html te uploaden of eentje die je vanuit een back-up haalt. Als dat bestand er weer staat, zou je forum weer moeten werken!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen