Beste Michelle,
In principe gaat er niks verkeerd hoor, het is namelijk niet zo als je en andere stijl neemt je modificaties ook meteen op die stijl werken. Als je een andere stijl neemt moeten ook de stijl wijzigingen van de modificaties die je hebt worden toegepast op de stijl die je neemt.
Als ik me goed herinner heb ik de 2 modificaties die je noemt destijds voor je geïnstalleerd, je zou een nieuwe service aanvraag kunnen doen met het verzoek deze 2 MODS op je nieuwe stijl te installeren vermeld dan wel duidelijk dat het alleen om een stijl installatie gaat en dat de MODS al op je forum staan, mocht mijn collega de aanvraag aannemen dan is hij/zij ook op de hoogte.
Je kunt het natuurlijk ook zelf proberen in principe is het niet heel ingewikkeld en omdat het alleen voor je stijl is kan er eigenlijk weinig misgaan met je forum. zie bijvoorbeeld:
http://wiki.phpbb.nl/3.x/Modificatie_installeren . Je kunt ook specifieke vragen stellen, dan geven wij alle nodige uitleg zodat je er zelf ook nog iets van kunt leren
Groet,
David