bericht goedkeuren uitschakelen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
AppieBluesman

bericht goedkeuren uitschakelen

Bericht door AppieBluesman » 20 feb 2012, 22:45

Gewoon een algemene vraag...ik moet alle berichten goedkeuren van leden...hoe schakel ik dat uit???

PHPBB 3.0.

Pola
Contacteer:

Re: bericht goedkeuren uitschakelen

Bericht door Pola » 20 feb 2012, 23:24

Geldt dat voor nieuwe leden of voor alle leden?

Kun je voor een lid het volgende controleren:

Beheerderspaneel - PERMISSIES - Toon forumgebaseerde permissies - Kies een forum waarvoor geldt dat je berichten moet goedkeuren en klik op Bevestig - Voer een lidnaam in bij "Zoek een lid" en klik op Bekijk permissies - Andere - klik op het 0-> icoontje voor "Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring"
Staat er op één van de regels een "Nooit" in de kolom INSTELLING of staat op elke regel onder INSTELLING een "Nee"?
HGN op phpbb.com

AppieBluesman

Bericht door AppieBluesman » 20 feb 2012, 23:33

Dank voor je snelle reactie. Het moet voor alle leden gaan gelden.

Helaas kan ik nu even geen verbinding maken met mijn forum,dus kan het nu ook niet checken :(

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 21 feb 2012, 01:04

Met mijn eerste vraag bedoelde ik of je nu alle berichten moet goedkeuren of alleen de eerste x berichten van nieuwe leden.

Als je via de instructie gecontroleerd hebt hoe de permissies staan, dan kunnen we aangegeven waar je de instellingen moet wijzigen.

Kun je dan ook nog controleren wat er staat ingesteld bij Beheerderspaneel - Registratie instellingen - Nieuw lid - Min. berichtenlimiet:?
HGN op phpbb.com

AppieBluesman

Bericht door AppieBluesman » 21 feb 2012, 10:50

hallo Pola,bedankt voor je reakties. Ik heb de min. berichtenlimiet helemaal over het hoofd gezien. Deze stond nog op 3!!! Er komt ook heel veel bij kijken als je als leek een forum wilt opstarten...misschien even teveel info in een keer gehad.

Anyway ...thanx again en ik ga verder met ons forum.
Binnenkort online: www.dutchbluesforum.nl

Gesloten