portal naar index automatisch bij wijzigen stijl

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Stigter
Contacteer:

portal naar index automatisch bij wijzigen stijl

Bericht door Stigter » 17 feb 2012, 19:56

• Adres van je forum: http://www.farmerforum.nl
    Event. modificaties op je forum:genoeg, maar heeft niets met vraag te maken
    Wanneer ontstond het probleem?geen probeem, maar een wens
    phpBB versie:3.010

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja, stijl voor mobiel geinstalleerd
    Wat is het probleem?
Geen probleem, alleen een wens.
Voor onze leden die met een mobiel apparaat inloggen hebben we een mobiele stijl geinstalleerd. Zodra ze ingelogd zijn kunnen ze dmv een eenvoudige stijlkeuze (prime quick style mod) kiezen voor de normale of mobiele stijl.

Nu zien onze portals er niet uit op de mobiele stijl, dus in feite wil ik zodra ze op de portal inloggen en kiezen voor de mobiele stijl dat ze rechtsreeks door gaan naar het forumoverzicht en niet op de portal uitkomen. Echter mijn trukendoosje is even leeg, wellicht iemand anders?

De mobiel stijl is gebaseerd op prosilver, mijn normale stijl op subsilver.
Afbeelding

Stigter
Contacteer:

Re: portal naar index automatisch bij wijzigen stijl

Bericht door Stigter » 18 feb 2012, 10:57

Waarschijnlijk dacht ik te moeilijk, want met gewone html redirect script net onder de include header informatie werkt als een speer.

Ik wilde in feite wellicht te veel.
Afbeelding

Gesloten