Hallo,
Ik heb een phbb3 style gedownload en geinstaleerd maar heb nu 1 probleempje.
Ik zie helemaal geen font colours.
zie plaatje. http://img825.imageshack.us/img825/1550/naamloosck.png
normaal staan daar allerlei kleuren.
Moet ik daarvoor iets instaleren?
Font Colour is niet zichtbaar.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Font Colour is niet zichtbaar.
Kun je ook een linkje naar je forum geven. Uit het andere topic heb ik tenminste begrepen dat er geen linkjes naar malafide sites meer zouden moeten zijn.
HGN op phpbb.com
ja dat is www.chrisbrownfanclub.nl/forum
Alleen weet ik niet of je er iets aan gaat hebben omdat je volgens mij moet registreren om iets te kunnen zien.
Alleen weet ik niet of je er iets aan gaat hebben omdat je volgens mij moet registreren om iets te kunnen zien.
De stijl die je hebt gedownload is niet compatibel met de versie van je board (phpBB3.0.10). Je zult handmatig de stijlaanpassingen moeten doen om de stijl bij te werken naar 3.0.10.
In ieder geval zou je kunnen beginnen het bestand editor.js te kopieren uit je /styles/subsilver2/template folder naar de /styles/etechblue/template folder.
In ieder geval zou je kunnen beginnen het bestand editor.js te kopieren uit je /styles/subsilver2/template folder naar de /styles/etechblue/template folder.
HGN op phpbb.com
Oh ok dankjewel!
Kan dit ook de reden zijn dat ik ontzettend veel spamusers krijg ondanks dat ik een Recaptcha hebt ingesteld als iemand zich registreert?
Kan dit ook de reden zijn dat ik ontzettend veel spamusers krijg ondanks dat ik een Recaptcha hebt ingesteld als iemand zich registreert?
De visuele captcha's zijn gebroken door de spambots en worden niet meer aangeraden.
De beste methode om spambots buiten te houden is momenteel de Vraag en Antwoord V&A captcha. Zie ook dit topic.
De beste methode om spambots buiten te houden is momenteel de Vraag en Antwoord V&A captcha. Zie ook dit topic.
HGN op phpbb.com