registreren lukt niet meer

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Aleph

registreren lukt niet meer

Bericht door Aleph » 16 jan 2012, 19:39

• Adres van je forum: http://www.motorpraat.be
    Event. modificaties op je forum: poging tot het aanmaken van een spam-vermijdende mod
    Wanneer ontstond het probleem? Tijdens het aanpassen van configuratiebestanden in functie van spam-vermijdende mod
    phpBB versie:3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Jawel, aanpassing van enkele php-files (config.php, ucp.php, ...)
    Wat is het probleem?
MIjn poging om de php-bestanden aan te passen opdat spambots zich niet meer zouden registreren, is mislukt. In eerste instantie wou ik een mod toepassen waardoor mensen een vraag moesten beantwoorden. Dit lukte niet want ik kreeg die vragen niet te zien tijdens testregistraties. Daarna probeerde ik een aangepast profielveld aan te maken in een poging om zo de spambots te slim af te zijn. Het resultaat : registreren kan niet meer.

Kan iemand me zeggen wat ik verkeerd gedaan heb? Als dat niet kan, kan iemand me dan zeggen waar ik propere standaard php-files kan vinden zodat ik mijn wijzigingen ongedaan kan maken?

hartelijk dank,

Paul

Aleph

Re: registreren lukt niet meer

Bericht door Aleph » 16 jan 2012, 20:35

ondertussen is alles in de standaardstijl van phpbb weer OK, maar met de huisstijl (acidTiger) echter niet. We brosselen voort.

Ger
Contacteer:

Re: registreren lukt niet meer

Bericht door Ger » 16 jan 2012, 22:07

Het helpt als je even aangeeft welke mod het om gaat (met een linkje waar je de MOD vandaan hebt).

Gesloten