boodschap bij uitloggen veranderen (extra link)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hobbyist

boodschap bij uitloggen veranderen (extra link)

Bericht door Hobbyist » 14 jan 2012, 04:26

• Adres van je forum: http://www.hobbyforum.be
    Event. modificaties op je forum:phpbb3portal
    Wanneer ontstond het probleem?gewoon een vraag
    phpBB versie:3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Als je op de knop uitloggen klikt dan kom je op een pagina die zegt:
Je bent nu uitgelogd.

Keer terug naar het forumoverzicht
Ik zou graag hebben dat de mensen daar eenn keuze krijgen om terug naar het forum te gaan of naar de portaalsite.

Iemans een idee hoe dit moet?

Ger
Contacteer:

Re: boodschap bij uitloggen veranderen (extra link)

Bericht door Ger » 14 jan 2012, 09:36

Hiervoor moet je een kleine codewijziging uitvoeren:

OPEN ucp.php

ZOEK

Code: Selecteer alles

$message = $message . '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_INDEX'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}index.$phpEx") . '">', '</a> ');
		trigger_error($message);
VERVANG MET

$message = $message . '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_INDEX'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}index.$phpEx") . '">', '</a> <br /><br /><a href="'.append_sid("{$phpbb_root_path}portal.$phpEx").'">Terugkeren naar de portal</a>');

Hobbyist

Bericht door Hobbyist » 14 jan 2012, 15:24

mercikes
vanavond eens testen se

AirWarrior

Bericht door AirWarrior » 14 jan 2012, 16:13

Ger schreef:Hiervoor moet je een kleine codewijziging uitvoeren:

OPEN ucp.php

ZOEK

$message = $message . '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_INDEX'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}index.$phpEx") . '">', '</a> ');
		trigger_error($message);
VERVANG MET

$message = $message . '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_INDEX'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}index.$phpEx") . '">', '</a> <br /><br /><a href="'.append_sid("{$phpbb_root_path}portal.$phpEx").'">Terugkeren naar de portal</a>');
Er zit ergens een foutje in je code. Na het klikken op uitloggen, krijg ik een witte pagina.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Hobbyist

Bericht door Hobbyist » 14 jan 2012, 18:11

zelfde probleem hier.
Witte pagina na uitloggen.

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 15 jan 2012, 00:42

Heb het idee dat Ger een denkfout maakt, want zijn toevoeging is niet geheel volgens de code guidelines. De link van hem loopt dood waardoor je een lege pagina krijgt.

Ik weet zo de oplossing ook niet, er moet iets veranderen na <br /> tags. Wat precies zou Ger even beter kunnen aangeven.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 15 jan 2012, 10:18

Bij mij doet-ie het prima hoor. Ik heb het zojuist getest, maar ik krijg nergens een witte pagina.
brandsrus schreef:Heb het idee dat Ger een denkfout maakt, want zijn toevoeging is niet geheel volgens de code guidelines.
Het enige dat niet volgens de coding guidelines is, is dat ik de tekst niet als taalvariabele heb ingevoerd. Dat doet er verder niet toe.
brandsrus schreef:De link van hem loopt dood waardoor je een lege pagina krijgt.
De link gaat gewoon naar portal.php. Daarbij krijg je alleen een witte pagina als die niet bestaat, ofwel als je de portal niet geïnstalleerd hebt. Maar dan vraag je dus ook niet om deze aanpassing.
brandsrus schreef: Ik weet zo de oplossing ook niet, er moet iets veranderen na <br /> tags. Wat precies zou Ger even beter kunnen aangeven.
Tja, bij mij werkt het dus netjes. Ik krijg geen witte pagina.

Hobbyist

Bericht door Hobbyist » 15 jan 2012, 15:57

Ik dacht, laten we even verder dat stukje code bekijken en kwam op het volgende idee:

$message = $message . '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_INDEX'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}index.$phpEx") . '">', '</a> <br /><br /><a href="http://www.hobbyforum.be">Terugkeren naar de portal</a>');
Het was een verdienstelijke poging, maar jammer genoeg krijg ik nog steeds de witte pagina

Hobbyist

Bericht door Hobbyist » 15 jan 2012, 16:03

Ger schreef:Hiervoor moet je een kleine codewijziging uitvoeren:

OPEN ucp.php

ZOEK

trigger_error($message);
VERVANG MET

de oplossing (en het "foutje") gevonden:
de vervang met moet zijn:

trigger_error($message);
het deeltje

trigger_error($message);
moest er gewoon ook bij gezet worden.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 15 jan 2012, 16:12

Ah, inderdaad. Die had ik per ongeluk meegekopieerd de eerste keer.

Hobbyist

Bericht door Hobbyist » 15 jan 2012, 16:21

geen probleem hoor ;)
Zonder jouw eerste stuk code zou het me helemaal niet gelukt zijn, dus zoals ze hier bij ons zeggen:
Nen dikke merci ;)

Gesloten