- Adres van je forum: http://www.autotb.nl/forum/
Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? meteen bj installatie
phpBB versie: 3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Het probleem is dat verkeerde permissies worden gegeven aan nieuwe gebruikers. Als een nieuwe gebruiker op een onderwerp reageert, dan krijgt die meteen de melding:
Je bericht is opgeslagen, maar het zal nog moeten worden goedgekeurd voordat het publiekelijk wordt weergegeven. Je zult een bevestiging krijgen wanneer je bericht is goedgekeurd.
En dat wil ik dus niet. Ik wil dat het bericht meteen geplaatst wordt.
Ik heb al enkele keren de permissies bekeken, maar die staan goed. Op een ander forum (ook 3.09, maar dat was een update) werkt het allemaal goed.
Verkeerde permissies
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Verkeerde permissies
Re: Verkeerde permissies
Heb je ook gekeken naar de rechten van de gebruikersgroep "nieuw geregistreerde gebruikers"?
Re: Verkeerde permissies
Ik heb dat nogmaals bekeken, opnieuw ingesteld en nu is het oké. Het vreemde was dat de testgebruikers in het systeem ingedeeld waren in de groep "geregistreerde gebruikers".
Maar goed, het probleem is nu opgelost. Bedankt voor de reactie.
Maar goed, het probleem is nu opgelost. Bedankt voor de reactie.