Hallo,
Ik heb op mijn forum een gedeelte waar gasten berichten kunnen plaatsen.
Maar een gast kan dan zelf een gebruikersnaam invullen.
Ik wil niet dat dezelfde gast steeds een andere gebruikersnaam krijgt.
Kan ik iets zo instellen dat een gast de eerste keer een gebruikersnaam in voert en dat die wordt gekoppeld aan het IP adres zodat elke keer daarna de gast dezelfde gebruikersnaam gebruikt?
Alvast bedankt!
Gasten topic vasste naam.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Gasten topic vasste naam.
Ik ken geen modificatie of aanpassing die dit mogelijk maakt, lijkt mij eerlijk gezegd ook sterk dat die er is of komt.
Soms zitten er meerdere mensen op één IP adres, als alle gezinsleden dat als gast op je forum komen... dan zijn ze in feite allemaal verplicht de zelfde naam te gebruiken. Daarnaast heb je mensen met een wisselend IP die steeds met een ander IP op je website komen, die hebben dus ook nooit een vaste naam. Zo zou ik nog wel even door kunnen gaan met de nadelen. Het is volgens mij erg lastig mensen/bezoekers een vast IP te geven.
Soms zitten er meerdere mensen op één IP adres, als alle gezinsleden dat als gast op je forum komen... dan zijn ze in feite allemaal verplicht de zelfde naam te gebruiken. Daarnaast heb je mensen met een wisselend IP die steeds met een ander IP op je website komen, die hebben dus ook nooit een vaste naam. Zo zou ik nog wel even door kunnen gaan met de nadelen. Het is volgens mij erg lastig mensen/bezoekers een vast IP te geven.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Gasten topic vasste naam.
Ik vind het onhandig, maar goed, met zo veel nadelen is het inderdaad ook niet echt handig om een naam aan een IP te koppelen.
Toch bedankt!
Toch bedankt!