3.0.9 geen onderwerp plaatsen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Spottie87

3.0.9 geen onderwerp plaatsen

Bericht door Spottie87 » 30 dec 2011, 20:09

• Adres van je forum: http://www.dutchfightersunion.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: x
    Wanneer ontstond het probleem? Direct / Na het uploaden van de NL-Talig knopjes denk ik
    phpBB versie: 3.0.9 De laatste up-2-date

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, forums aangemaakt / NL-afbeelding geupload
    Wat is het probleem?
Ik heb alle permissies goed staan, een beheerder moet iets kunnen posten, maar ik zie NERGENS het knopje van "plaats een onderwerp" of iets dergelijks.... Hoe kan dit?¿?

Libby

Re: 3.0.9 geen onderwerp plaatsen

Bericht door Libby » 31 dec 2011, 10:09

Wellicht sta je als beheerder in meerdere groepen, zoals de geregistreerde gebruikers. Ik als beheerder blijk namelijk in 3 groepen voor te komen: beheerder, moderator en geregistreerde gebruikers.

Het zou dus kunnen dat sommige permissies bij de beheerdersgroep op JA staan, terwijl je diezelfde permissies voor een andere groep op NOOIT heb staan. De nooit zal altijd de JA overschrijven.

EDIT: wat ook kan is dat je misschien nog niet de juiste forumrol aan het juiste forum heb toegewezen.

Beheerderspaneel --> tabblad Permissies (forum gebaseerde permissies) --> Forumpermissies --> Selecteer forum en bevestig --> selecteer groep en wijzig permissies --> Selecteer rol en pas toe.

Spottie87

Bericht door Spottie87 » 31 dec 2011, 17:32

Helaas, dat is het niet, alles staat nl. goed ingesteld.

Ligt het niet aan de update, of aan iets wat ik heb geupload zoals NL-knopjes (wat niet actief is)?

Dit is erg vervelend, met de vorige versie had ik er niet last van.

Libby

Bericht door Libby » 31 dec 2011, 17:41

Ik heb geen idee of het aan updates ligt. Mijn forum wordt door messagebord gehost dus die zorgen voor de updates. Misschien dat iemand met meer kennis van zaken hierover dat weet.

Ik heb wel ergens op dit forum iets gelezen over iemand die ook een bepaalde knop miste. De reactie hierop was dat dat met een afbeeldingsset te maken kon hebben.

Dit is dat topic: viewtopic.php?f=40&t=56860

V EDIT:
Graag gedaan, blij dat het opgelost is en Gelukkig Nieuwjaar.
Laatst gewijzigd door Libby op 31 dec 2011, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Spottie87

Bericht door Spottie87 » 31 dec 2011, 18:27

Hey Libby.

Het had/heeft inderdaad met de imageset te maken. Die was inderdaad niet goed. Heb zojuist de juiste gedownload via de link dat in je link wordt vermeld.

Bedankt.
Groet Spottie87

Gesloten