- Adres van je forum: http://simsexpressie.messageboard.nl/forum/
Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? zojuist onder mijn aandacht gebracht
phpBB versie: weet ik niet.
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Je ontvangt op dat adres een e-mail met daarin een activatielink.
Algemene fout
Het opgegeven email adres klopt want ik heb deze persoon zojuist een email verzonden. Ik heb geprobeerd voor deze persoon te registreren, kreeg dezelfde foutmelding. Bij mij staat registratie ingesteld: door gebruiker. Ik heb dit aangepast naar geen en een keer naar: door beheerder. Loste ook niets op. Daarbij hebben andere zich wel succesvol kunnen registreren waarbij ze een activatielink ontvingen. Met google kan ik niets vinden wat vergelijkbaar hiermee is. Mensen die dit probleem ook hadden, hadden een hele andere foutmeldingen of hadden mod. gedaan of iets dergelijks.Misschien moet ik buffers of zo legen.
Iemand enig idee?
Dank je wel,
Libby
EDIT: forumcookies verwijderen loste ook niets op. Ik heb zelf geprobeerd te registreren met een ander adres waarbij ik dezelfde algemene fout kreeg. Mijn foruminstellingen lijken te kloppen, geen inactieve gebruikers, email adressen die per ongeluk zijn geband, dubbele email adressen, etc. Ik vind het vreemd aangezien gebruikers zich eerst wel met deze instellingen konden registreren dus waarom dan nu niet meer. Het ligt denk ik ook niet aan .com want er zijn meerdere met een email hierop eindigend. Inmiddels ook een mailtje gestuurd naar messageboard, misschien dat daar het probleem ligt.
Eigenlijk hoop ik dit zelf op te kunnen lossen, dan hoef ik niet te wachten op messageboard. Mijn gegoogel heeft helaas nog geen antwoorden gegeven. Dus als iemand het weet, houdt ik me nog steeds aanbevolen.