- Adres van je forum: http://www.hkvdekeutelkes.be/leden
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? bij het updaten van phpbb 3.0.4 naar phpbb 3.05
phpBB versie: phpbb 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
Wat is het probleem?
update mislukt
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
update mislukt
Re: update mislukt
Wat bedoel je met alles weg? Wat heb je precies gedaan en hoe?
-
- Contacteer:
hallo paul,
Ik heb het updatepakket gedownload 3.0.5 en upgeload.. Toen kwam er een scherm met errors ik moest iets downloaden of aanmelden met ftp en uploaden op server.. Heb ik dan ook gedaan maar zonder gevolg.
Mvg,
Kevin
Ik heb het updatepakket gedownload 3.0.5 en upgeload.. Toen kwam er een scherm met errors ik moest iets downloaden of aanmelden met ftp en uploaden op server.. Heb ik dan ook gedaan maar zonder gevolg.
Mvg,
Kevin
-
- Contacteer:
Ik heb weer pakketje 3.0.4 naar 3.0.5 geupload maar het enige dat ik openkrijg is : www.hkvdekeutelkes.be/leden iemand die me hiermee kan helpen?
Mvg,
Kevin
Mvg,
Kevin
-
- Contacteer:
Niemand kan me blijkbaar helpen bij deze vraag, dus vraag ik me af dat er iets anders mogelijk is?
Is het mogelijk phpbb 3.0.10 te downloaden maar toch de berichten die in de database staan te behouden?
Mvg,
Deras Kevin
Is het mogelijk phpbb 3.0.10 te downloaden maar toch de berichten die in de database staan te behouden?
Mvg,
Deras Kevin
Heb je modificaties aan je forum gedaan? Zoniet, dan is de gemakkelijkste manier om de updaten het volgende:
- Download de laatste versie van phpBB (volledig pakket)
- Upload alle bestanden behalve config.php (dat bevat de connectie met je database en moet je dus niet overschrijven)!. Alle andere bestanden kun je overschrijven.
- Download de laatste versie van de Proglass stijl
- Upload hiervan alles naar de map
./styles/proglass
waarbij je alles weer overschrijft, behalve het bestand./styles/proglass/imageset/site_logo.gif
(dat is je logo) - Ga nu naar
jouwforumurl/install/database_update.php
, hiermee werk je je database bij naar de laatste versie. - Verwijder de map
install
van je forum
-
- Contacteer:
Ger,
Hierbij wil ik je bedanken voor de hulp!! Het forum werkt terug.. En dit met de nieuwste versie! Nen dikken mercie!!
Kevin
Hierbij wil ik je bedanken voor de hulp!! Het forum werkt terug.. En dit met de nieuwste versie! Nen dikken mercie!!
Kevin