Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
peterjan
Bericht
door peterjan » 08 dec 2011, 01:05
- Adres van je forum: http://www.weervisieforum.nl
Event. modificaties op je forum:gallery en chat
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Kan ik het prochristmas style zo inrichten dat ik de chat en gallery kan blijven gebruiken?
Zo ja, wat moet ik veranderen of aanpassen?
gr Peterjan
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 08 dec 2011, 10:59
Ja hoor dat moet wel kunnen, je moet dan de installaties instructies van de modificatie erbij pakken. En dan alleen je stijl wijzigingen toepassen. Even opletten of de stijl Prosilver of Subsilver gebaseerd is.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
peterjan
Bericht
door peterjan » 10 dec 2011, 00:43
waar kan ik deze terug vinden David?
Je hebt ze toen voor ons geïnstalleerd.
gr Peterjan
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 10 dec 2011, 10:31
De installatie instructies staan niet op je server, deze moet je opnieuw van phpbb.com halen

via de
modificatie database moet je ze makkelijk kunnen vinden. Zoeken op naam van de modificatie dan de modificatie downloaden, openen en dan zie je het installatie bestand staan.
vertalingen
-
peterjan
Bericht
door peterjan » 12 dec 2011, 22:32
Ik durf het bijna niet te vragen David, maar zou jij er eens naar willen kijken?
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 13 dec 2011, 10:52
peterjan schreef:Ik durf het bijna niet te vragen David, maar zou jij er eens naar willen kijken?
Zou je dan eerst even een aanvraag willen plaatsen in het service team topic? Daarna zal iemand van ons daarna kijken

Plaats in die aanvraag ook de link naar dit topic dan weten mijn collega's ook dat je het al zelf hebt geprobeerd.
vertalingen