Mijn forum is op een andere server gezet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Thaira
Contacteer:

Mijn forum is op een andere server gezet

Bericht door Thaira » 24 nov 2011, 21:30

• Adres van je forum: http:// http://www.amhendriks.nl/phpbb/
    Event. modificaties op je forum: jullie zijn mij eerder behulpzaam geweest
    Wanneer ontstond het probleem?nadat mijn webserver het forum verplaatsten naar een nieuwe server
    phpBB versie: geen idee

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Het probleem is dat ik niet meer kan inloggen .ik zie even dat ik ingelogd ben en dan schiet het weg.Bovendien zijn de teksten levens groot.
Heel graag weer even jullie geweldige hulp.
mvg Thaira

David
Contacteer:

Re: Mijn forum is op een andere server gezet

Bericht door David » 24 nov 2011, 22:06

Ik zie zelfs een aantal foutmeldingen op je forum

Code: Selecteer alles

Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/amhendriks/domains/amhendriks.nl/public_html/phpbb/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
Als ik even de zoek functie op het forum gebruik dan kom ik uit op onderstaand topic.

viewtopic.php?f=40&t=56476#p434295

Paul geeft daar aan dat je phpbb versie dan niet up-to-date is en dat update de oplossing moet zijn. Je kunt jouw phpbb versie achterhalen via je beheerderspaneel, en dan de tab systeem. Daar zie je welke versie je nu hebt ;) Misschien kun je dat even checken en dan vertellen welke versie je hebt. Je zult dan vanaf die versie moeten updaten.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Thaira
Contacteer:

Bericht door Thaira » 25 nov 2011, 09:05

Goedemorgen David.de versie die er nu opstaat is:2.0.23 deze versie kan ik via mijn server niet upgraden.
Een paar jaar geleden heb ik om die zelfde reden ook hulp van de forum medewerkers gehad alhier want via mijn server kan ik niets.
Mvg Thaira

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 25 nov 2011, 11:10

Nee, je fprum is minimaal versie 3.0.

Thaira
Contacteer:

Bericht door Thaira » 25 nov 2011, 11:49

hallo mijn forum geeft de versie aan die ik hier boven al vermeld heb.Overigens heb ik geen enkel idee hoe ik het via mijn webserver moet update.Mijn server versie is die de server zelf op mijn control pannel heeft staan hoger kan ik niet installeren daarom vraag ik hier ook jullie hulp.
Mvg Thaira

David
Contacteer:

Bericht door David » 25 nov 2011, 11:58

We kunnen je pas goed helpen, als wij de juiste informatie hebben. Het is daarom belangrijk dat we precies weten welke forum versie je nu hebt, zodat wij onze uitleg daarop aan kunnen passen.

Ik had net als Paul het vermoeden dat je forum toch zeker een phpbb3 versie is en geen phpbb2 versie zoals jij aangeeft. Waar heb jij die versie precies vandaan gehaald?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Thaira
Contacteer:

Bericht door Thaira » 25 nov 2011, 12:21

Wat ik al eerder zei die is geinstalleerd vanaf mijn server ik plak de gegevens wel even hier in.

upgrade to 2.0.23

view/edit details

create backup

uninstall

?
My phpBBwebsite: http://www.amhendriks.nl/phpbb
administration: http://www.amhendriks.nl/phpbb/admin/index.php
support: http://www.phpbb.com/support/

version: 2.0.22• files: 0.3MB• database: 0.1MB• installed: 2007-06-14• updated: 2007-06-14

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 25 nov 2011, 13:20

Zover ik kan zien gebruik je precies versie 3.0.0. Kan je de volgende query in phpmyadmin uitvoeren:

Code: Selecteer alles

SELECT * FROM phpbb_config WHERE config_name = 'version';

Thaira
Contacteer:

Bericht door Thaira » 25 nov 2011, 13:33

is dit wat je wil zien?
<?php
// phpBB 3.0.x auto-generated configuration file
// Do not change anything in this file!
$dbms = 'mysql';
$dbhost = 'localhost';
$dbport = '';
$dbname = 'amhendriks_i966p';
$dbuser = 'amhendriks_i966p';
$dbpasswd = '';

$table_prefix = 'phpbb3_';
$acm_type = 'file';
$load_extensions = '';

@define('PHPBB_INSTALLED', true);
// @define('DEBUG', true);
// @define('DEBUG_EXTRA', true);
?>

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 25 nov 2011, 14:02

Ik heb je wachtwoord even verwijderd, nooit wactwoorden online plaatsen! Verander zo snel mogelijk je wachtwoord.

Je kan phpmyadmin bereiken via het control panel van je host. Dit is je phpBB config.php, en heeft niets met phpmyadmin te maken.

Thaira
Contacteer:

Bericht door Thaira » 25 nov 2011, 18:09

ik zal wel dom zijn Paul maar ik begrijp echt niet wat je wil dat ik doe.Misschien is het een optie als ik je zelf even laat kijken met teamviewer is een klein handig tooltje ? Ik snap er echt de balle van
Mvg Thaira

Thaira
Contacteer:

Bericht door Thaira » 28 nov 2011, 11:04

Hallo Forummers,
Mijn probleem is met suk6 opgelost door Raimon van het phpbb service team.
Een dikke 10 voor dat team toppie!!!!!
Mvg Thaira :D

Gesloten