opgelost, nog wel een vraag over het plaatsen van links

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
earthling

opgelost, nog wel een vraag over het plaatsen van links

Bericht door earthling » 21 nov 2011, 01:04

na het legen van de buffer deed de template Violaceous het niet goed meer.
Er is wel structuur en tekst aanwezig meer de geen knoppen of achtergrond enz..

Ik heb de stijl gede-installeerd en de map geheel vervangen om vervolgens de stijl weer op het forum te installeren maar dat gaf geen resultaat, aan de bestanden kan het dus niet liggen.
Omdat ik het mogelijk wil maken voor leden die het forum vinden om zelf een template te kiezen heb ik verschillende stijlen geinstalleerd.
Bij de stijl prosilver heb ik toen de template, thema, en afbeeldingset van violaceous ingesteld zodat dat de stijl is waarin het forum gezien word wanneer men een bezoekje brengt.

Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben :)
Laatst gewijzigd door earthling op 21 nov 2011, 02:36, 1 keer totaal gewijzigd.

earthling

Re: probleem met template na legen buffer

Bericht door earthling » 21 nov 2011, 02:34

De template is weer in orde, even de template vernieuwen deed de truck.

Waar ik wel een vraag over heb is het plaatsen van links.
Na het aanpassen van de bestanden zoals in linkpost hierboven beschreven werd is het nu zo dat links in een nieuw scherm openen, maar wanneer ik een link achter eenwoordplaats niet.
is het mogelijk om dit ook aan te passen?

earthling

Re: opgelost, nog wel een vraag over het plaatsen van links

Bericht door earthling » 21 nov 2011, 11:45

Ook opgelost :)

Kevin
Contacteer:

Re: opgelost, nog wel een vraag over het plaatsen van links

Bericht door Kevin » 22 nov 2011, 15:10

earthling schreef:Bij de stijl prosilver heb ik toen de template, thema, en afbeeldingset van violaceous ingesteld zodat dat de stijl is waarin het forum gezien word wanneer men een bezoekje brengt.
Je kunt ook gewoon de stijl violaceous instellen als standaard stijl dan krijgen bezoekers die stijl als eerste te zien.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten