- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:3.0.9 volgens mij
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?neen wat betreft mijn probleem niet
Wat is het probleem?
Hierbij ondervind ik een probleem, ... als ik als beheerder een bericht plaats (dus eerst een nieuw bericht, wil ik na het plaatsen hiervan, bijvoorbeeld omdat ik een fout tikte of iets vergat toe te voegen nog, het bericht willen wijzigen. Maar dat schijnt mij niet te lukken. Nochtans ben ik als Beheerder ingelogd en heb ik de permissies voor het welbepaalde forumonderdeel voor beheerders op volledige toegang staan.
Toch ga ik opnieuw naar het bericht en open het, wanneer dit open staat op het scherm, zie ik nergens de mogelijkheid om dit bericht 'aan te passen" of te "wijzigen'? Ik zie wel bovenaan een kruisje een vraagteken en een uitroepteken staan (om bvb te delten, informatie, ... maar niets om het bericht te wijzigen, ...)
Ik kan dit niet in een gewoon onderwerp, noch in een mededeling of wat anders? Ik begrijp dat ik mogelijk alleen kan wijzigen in een bericht dat ik zelf gepost heb, maar dat lijkt me ook niet te lukken.
Zoals hierboven gemeld, postte ik als beheerder een bericht, en zie ik daar een fout instaan als ik later het bericht in het forum lees, ... ik wil dit dus wijzigen bvb.
Hoe moet ik dit doen aub?
Voor ik dit weet, kan ik mijn forum niet toegankelijk maken voor de eerste bezoekers natuurlijk, dus pas nadat ik weet hoe ik dit kan wijzigen, kan ik mijn forum pas openbrengen op mijn site.
In de hoop dat hier iemand duidelijkheid over kan brengen.
Dank u vriendelijk