Gebruikers permissies resetten naar standaard

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
maan2

Gebruikers permissies resetten naar standaard

Bericht door maan2 » 07 nov 2011, 15:06

Gebruikers permissies resetten naar standaard.
Valt zoiets uit te voeren voor ALLE gebruikers tegelijk? (individueel mag ook )
Las op het engelse board dat je alle gebruikers 1 voor 1 zou moeten doen ( post uit 2009 ergens), maar dan nog zou ik niet weten waar.

Deze vraag omdat in mijn beheerders panneel / permissies :permissiemasker: toon gebruikersgebasseerde permissies, en dan in het blok : GEBRUIKERS - beheer gebruikers, enkele namen van gebruikers instaan die ik daar weg wil hebben maar niet zou weten hoe !
Heb hun permissies naar nieuw geregistreede gebruiker gezet en als gast enz maar die namen blijven daarin zitten, en de leden helemaal verwijderen om opnieuw te laten inschrijven , denk dat ze dan echt weg zijn, wil ik nog niet want kan altijd nog.....

gr.

Gesloten