email naar gebruiks bij nieuw bericht

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
pele

email naar gebruiks bij nieuw bericht

Bericht door pele » 10 okt 2011, 10:44

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik ben een forum aan het instellen. Nu wil ik een functie instellen dat alle gebruikers standaard een email krijgen (op het "thuisemail") als er een bericht is geplaatst (dus zowel een nieuwe topic als een reactie). Met het abonneer functie lukt me dat niet. Hoe kan ik dit instellen?

PhilipvD

Re: email naar gebruiks bij nieuw bericht

Bericht door PhilipvD » 10 okt 2011, 20:23

Wat bedoel je precies met dat het niet lukt met de abonneer optie? Dit kan je niet zelf instellen voor een lid, dat zal het lid zelf moeten doen namelijk.

pele

Re: email naar gebruiks bij nieuw bericht

Bericht door pele » 11 okt 2011, 10:50

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik ben er achter wat er is mis gegaan. Als je zelf een bericht plaatst, krijg je geen melding van dat bericht, ook al heb je je geabonneerd op dat forum. Hierdoor dacht ik dus bij het testen dat het niet werkte.
We zijn een forum aan het inrichten voor een kleine groep gebruikers, waarvan ik alles alvast invoer, en de eerste keer inlog om zijn abonnementen goed te zetten. in ieder geval bedankt voor de reactie.

Gesloten