Spiders/Robots

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
caab

Spiders/Robots

Bericht door caab » 21 sep 2011, 12:26

Sinds het nieuwe upgrade er is geweest,krijgen wij bij elke posting die we doen krijgen we spiders/robots...
Deze heb ik nu verwijderd via het paneel waar het kan maar nog steeds komen ze elke keer weer te voorschijn bij elke nieuw bericht dat we tikken..

Ik ben niet helemaal een PC freak en een forum beheren kan ik prima maar deze is wel heeel nieuw en ik snap er niet veel van wat ik er nog meer aan kan doen om die Robots te weren, als ik ze in het kader waar ze een berichtje plaatsten op het X drukt, gaan ze niet weg....

Dus wie kan mij eventueel helpen hoe ik die spiders/robots kan verwijderen, want diegene die ik verwijderd heb in het begin zijn weg, maar ik zie in de lijst geen nieuwe robots staan, ondanks dat ze wel reclame maken in het topic waar wij posten..

Hopelijk snappen jullie mij een beetje :oops:

Ik schreeuw dus om hulp :lol: :lol: :lol:

Thanks alvast,

Caab

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Spiders/Robots

Bericht door Paul » 21 sep 2011, 12:59

Dit zijn spambots, geen zoekrobots. Als je het sticky in dit forum leest zie je wat je het beste eraan kan doen.

David
Contacteer:

Re: Spiders/Robots

Bericht door David » 21 sep 2011, 13:02

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst, dat betekend dat we je soms maar beperkt kunnen helpen.

Het is me ook niet geheel duidelijk wat je nu precies bedoelt spiders/robots zijn er om je website te indexeren voor zoek machines, deze spiders/robots lezen normaal gezien alleen nieuwe berichten.

Jij hebt het erover dat deze reclame post? Je forum is besloten dus heb niet kunnen kijken wat je precies bedoelt. Maar omdat je een forumdienst gebruikt kan ik me voorstellen dat hun dit zo hebben ingesteld om een deel van de kosten te dekken. Maar dat heeft verder niks met spider of robots te maken

Ik denk dat je daarom ook het beste bij hun kunt informeren ;) En als de koste het toelaten is het misschien leuker een eigen domein en webruimte aan te schaffen ;) Je hebt dan veel meer mogelijkheden, en je kan veel meer zelf doen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten