IP nummers

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
petitria

IP nummers

Bericht door petitria » 14 sep 2011, 21:10

Hallo, ik ben nieuw hier, alhoewel ik me ooit in het verleden al eens geregistreerd heb.

We zijn net een dag over met ons forum naar PHPBB3. We hebben al die tijd versie 2 gehad.
Nu zijn we aan het puzzelen, en we kunnen nergens de IP-nummers van leden vinden.
Wel in de berichten, maar er is geen lijst van in het beheerderspaneel.
Ik heb in de handleiding gezocht, en daar staat dat je die tevoorschijn kan toveren in het beheerderspaneel, Tabblad algemeen - Instellingen beveiliging.
Maar die instellingen kunnen we dus nergens vinden.

Misschien is dit een hele domme vraag, maar ik zit nu al zo lang te zoeken, dat ik de stoute schoenen maar heb aangetrokken. :oops:

Wie helpt me even op weg?

Groetjes, Ria

marian0810
Contacteer:

Re: IP nummers

Bericht door marian0810 » 14 sep 2011, 22:19

petitria schreef:Ik heb in de handleiding gezocht, en daar staat dat je die tevoorschijn kan toveren in het beheerderspaneel, Tabblad algemeen - Instellingen beveiliging.
Maar die instellingen kunnen we dus nergens vinden.
Welke handleiding? In een standaard phpBB3 forum is er geen lijst met IP adressen beschikbaar. Maar je zit bij Messageboard en het zou natuurlijk kunnen dat zij daarvoor een modificatie geïnstalleerd hebben. Om daarachter te komen en eventueel hulp te krijgen zul je contact met MB moeten opnemen.

petitria

Bericht door petitria » 15 sep 2011, 05:46

Hallo Marian,

Dank je wel voor je reactie.
Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, laat ik het anders vragen:
Ik wil graag in het beheerderspaneel van de nog niet geactiveerde leden het IP-nummer kunnen zien alvorens ze te activeren.
Maar dat lukt dus niet.

Groetjes, Ria

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 16 sep 2011, 15:16

Klik op de naam van de inactive gebruiker in het beheerderspaneel, TAB algemeen, helemaal onderaan.
Dan kom je in het gebruikersbeheer.

Daar staat het ip-adres waarmee de desbetreffende persoon zich heeft geregistreerd.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gesloten