(opgelost) forum is weg kan alleen in ADMIN paneel.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Simmetje01

(opgelost) forum is weg kan alleen in ADMIN paneel.

Bericht door Simmetje01 » 10 sep 2011, 19:12

• Adres van je forum: http://simsadventures.net/index.php en http://simsadventures.net/home.php (de pagina's zijn niet samen.. :?)

Event. modificaties op je forum: xx
    Wanneer ontstond het probleem? na het weghalen van de half geinstaleerde mod.
    phpBB versie: 3.09

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? heb de mod board3 portal geprobeerd te instaleren.
    Wat is het probleem?
alles momenteel. :lol:

EDIT Help, het forum werkt niet meer.. :shock: Ik heb alles weer weg gehaald omdat ik er niet uit kan komen hoe ik verder moet. dat leek me logies.. :(

maar nu krijg ik een waarschuwing met een melding in een dikke rode balk in het beheerderspaneel:

Waarschuwing

Verwijder of hernoem de installatiemap voordat je het forum in gebruik neemt. Zolang je dit niet doet zal alleen het beheerderspaneel bereikbaar zijn.

Weet iemand wat ik nu nog zou kunnen doen? of heb ik het echt verknalt nu? :?

EDIT: THX voor de oplossing Brandsrus, Mijn dag is weer goed!!
Laatst gewijzigd door Simmetje01 op 11 sep 2011, 13:26, 2 keer totaal gewijzigd.

brandsrus
Contacteer:

Re: forum is weg kan alleen in ADMIN paneel.

Bericht door brandsrus » 11 sep 2011, 08:18

De waarschuwing betekent dat je de map install/ moet verwijderen uit je forum root. Dan is het forum weer geheel bereikbaar.

Gesloten