Alle forums verbergen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
De NL Legend
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 sep 2011, 12:28

Alle forums verbergen

Bericht door De NL Legend » 09 sep 2011, 13:18

  • Adres van je forum: http://friends4ever-clan.cz.cc/
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Geen probleem
    phpBB versie: 309 denk ik?


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Verse installatie
    Wat is het probleem? Geen probleem maar een vraag.

    Is het mogelijk om alle forums te verbergen en dan links een vak met tekst te maken en rechts een aantal links naar forumdelen die gasten wel mogen bekijken en een link naar de registratie pagina en inlog pagina. Verder wil ik weten of het mogelijk is dat gasten enkel de teamlijst kunnen zien en GEEN gebruikersgroepen en profielen. Thanks!

Kwarde
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2010, 06:35

Re: Alle forums verbergen

Bericht door Kwarde » 10 sep 2011, 13:44

Hoi,

Voor de ledenlijst/teamlijst:
Je kan in het admin paneel naar het tabblad "Gebruikers en groepen" gaan, en je kiest "Permissies groepen". Kies "Gasten". Daar kun je bij "Gebruikerspermissies" (ga je automatisch naartoe zodra je de Gasten hebt gekozen) naar "Profiel" gaan, en zet je de "Kan profielen bekijken, ledenlijst en `wie is er online´ lijst" op Nee. Helaas kunnen ze dan ook niet het teamlijst zien. Dit kan wel met een modificatie. Je kan bijvoorbeeld een topic maken waar iedereen bij kan, daar het team inzetten, en je veranderd de "Het team" link rechtsonderin naar dat onderwerp (stuur me een PM als je wilt weten hoe, dat is heel simpel. Ik heb dat ook gedaan)

Over het alle forums + link voor gasten:
Weer de permissies, je gaat weer naar "Gebruikers en groepen", kiest "Forumpermissies groepen" en zet alle permissies naar NEE voor alle forums voor gasten (LET OP: Als je hetgene van hierboven doet, moeten de gasten hier natuurlijk wel toegang op hebben). Ook moet je een forum aanmaken, maar niet "Categorie" of "Forum" (hier kun je o.a. uit kiezen bij het aanmaken van een forum), maar je kiest voor "Link" en zet de link naar de registratie pagina, met als tekst dat ze moeten registreren.
Mvg,
Kevin
Laatst gewijzigd door Paul op 10 sep 2011, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Support wordt hier gegeven, niet per PM.

De NL Legend
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 sep 2011, 12:28

Re: Alle forums verbergen

Bericht door De NL Legend » 10 sep 2011, 18:05

Kwarde schreef:Hoi,

Voor de ledenlijst/teamlijst:
Je kan in het admin paneel naar het tabblad "Gebruikers en groepen" gaan, en je kiest "Permissies groepen". Kies "Gasten". Daar kun je bij "Gebruikerspermissies" (ga je automatisch naartoe zodra je de Gasten hebt gekozen) naar "Profiel" gaan, en zet je de "Kan profielen bekijken, ledenlijst en `wie is er online´ lijst" op Nee. Helaas kunnen ze dan ook niet het teamlijst zien. Dit kan wel met een modificatie. Je kan bijvoorbeeld een topic maken waar iedereen bij kan, daar het team inzetten, en je veranderd de "Het team" link rechtsonderin naar dat onderwerp (stuur me een PM als je wilt weten hoe, dat is heel simpel. Ik heb dat ook gedaan)
Dit is ingesteld, maar hoe bedoel je dat veranderen dan?:S
Kwarde schreef:Over het alle forums + link voor gasten:
Weer de permissies, je gaat weer naar "Gebruikers en groepen", kiest "Forumpermissies groepen" en zet alle permissies naar NEE voor alle forums voor gasten (LET OP: Als je hetgene van hierboven doet, moeten de gasten hier natuurlijk wel toegang op hebben). Ook moet je een forum aanmaken, maar niet "Categorie" of "Forum" (hier kun je o.a. uit kiezen bij het aanmaken van een forum), maar je kiest voor "Link" en zet de link naar de registratie pagina, met als tekst dat ze moeten registreren.
Mvg,
Kevin
Kan het niet op de forumindex, ik heb dit ergens eerder gezien. Toch bedankt!

Gesloten