breedte forum instellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
nagelsan

breedte forum instellen

Bericht door nagelsan » 27 aug 2011, 11:29

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hoi.
Wij zijn voor het eerst een forum aan het opzetten en tot nu toe lukt het aardig.
Er zijn echter een paar dingen waar we niet uitkomen.

1. Hoe verander je de breedte van het forum?
bij ons op de pc staat het goed, maar bij anderen is hij te breed (ook op mn laptop bv)
hoe kan ik de breedte instellen, zodat iedereen dit kan zien op de goede manier?

2. hij slaat de instellingen niet op bij forum permissies.
we willen nml niet elke keer toestemming geven als er een bericht word geplaatst.
we hebben gevonden waar dit aangepast moest worden, gedaan en opgeslagen, maar vervolgens word alles weer gewoon teruggezet.
Hoe los ik dit op.

auke m535i

Re: breedte forum instellen

Bericht door auke m535i » 27 aug 2011, 15:33

Antwoord op vraag 1; css file aanpassen!

Drikos

Bericht door Drikos » 27 aug 2011, 18:11

Vraag 1:
Bij de standaard prosilver stijl zie -> http://wiki.phpbb.nl/3.x/Forum_versmallen
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying" - James May

nagelsan

Bericht door nagelsan » 29 aug 2011, 20:05

Inmiddels is het gelukt met prosilver.
Gek genoeg wilde de andere styl niet, maar zo zijn we tevreden.
Het forum is inmiddels in de lucht en zal heus nog wel hier en daar aangepast worden, qua kleuren hebben we, omdat ik toch het eea moest aanpassen, die van de website aangepast aan het forum ipv andersom.
Dit was in dit geval het snelste.
Ook de website is inmiddels online, ook al is die ook nog niet helemaal af, maar dat gebeurt aankomende week.

Hartstikke bedankt voor jullie hulp in deze!

nagelsan

Bericht door nagelsan » 29 aug 2011, 20:09

P.s. Css aanpassen had ik ook al lang begrepen.
Helaas schijnt niemand het interessant te vinden om uit te leggen hoe je bij je css komt.
Erg handig als je net begint. Maar goed, zoals ik al zei, het is gelukt.
De css heb ik nog steeds niet gevonden trouwens, misschien omdat we met een online versie werkten en niet met een op de pc opgeslagen versie.

Gesloten