Subforum vermelding verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
OmkePom
Contacteer:

Subforum vermelding verwijderen

Bericht door OmkePom » 01 aug 2011, 09:52

Adres van je forum: http://www.film-test.nl/index.php
Event. modificaties op je forum: Meerdere waaronder Ajax Chat en Reimg
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: phpBB 3.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, heel veel
Wat is het probleem?

Tis niet echt een probleem maar wil iets aanpassen,

Zoals heel vaak is ook mijn Forum onderverdeelt in Subforums, en dat laat ik in het Hoofdforum ook zien.
Echter nu wil ik dat het woord "Subforums" niet verschijnt in het hoofdforum alleen de titels van de Subforums wil ik laten zien. Waar kan ik dat regelen ??

BVD : 8-)
Afbeelding

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Subforum vermelding verwijderen

Bericht door FreakyBlue » 01 aug 2011, 11:13

Aangezien je de style Proformell gebruikt, zal je deze edit moeten uitvoeren in je prosilver style map.

Open forumlist_body.html (in prosilver/template) en zoek

Code: Selecteer alles

<!-- IF forumrow.SUBFORUMS and forumrow.S_LIST_SUBFORUMS --><br /><strong>{forumrow.L_SUBFORUM_STR}</strong> {forumrow.SUBFORUMS}<!-- ENDIF -->
Vervang door:

Code: Selecteer alles

<!-- IF forumrow.SUBFORUMS and forumrow.S_LIST_SUBFORUMS --><br /> {forumrow.SUBFORUMS}<!-- ENDIF -->
Uploaden en vernieuw vervolgens de template bestanden.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

OmkePom
Contacteer:

Bericht door OmkePom » 02 aug 2011, 08:39

Perfect tis gelukt. THX.

Ps,
Heb het wel moeten aanpassen in de Template van ProFormell dat is nl de enige Template die ik nog gebruik en actief is. ;)
Afbeelding

OmkePom
Contacteer:

Bericht door OmkePom » 27 aug 2011, 09:54

Heb nog een vraag met betrekking tot vermelding van Subforums,

Het is mogelijk qua instellingen om een Subforum-vermelding te krijgen in je hoofd-forum.

Maar kan je ook een Subforum-vermelding in de daarboven liggende Subforum krijgen zonder dat het hoofdforum dit ook vermeld.

Ter verduidelijking (denk ik):

Hoofd-forum heeft onderliggende Subforum 1ste-stap wel als vermelding de Subforum 2de-stap enz niet.
Subforum 1ste-stap heeft Subforum 2de-stap als vermelding Subforum 3de-stap enz niet.
enz enz.

Is dit mogelijk en zo ja hoe ?

BVD ;)
Afbeelding

Gesloten