Witte achtergrond bij sommige gebruikers

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
gvgils

Witte achtergrond bij sommige gebruikers

Bericht door gvgils » 26 aug 2011, 10:18

• Adres van je forum: Intranet pagina
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Vanaf de installatie
    phpBB versie: 3.0.9

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Bij sommige gebruikers (Verschillend van IE8 tot IE9 op windows 7 systeem), krijgen bij het laden van het prikbord een forum zonder achtergronden. Het probleem is dat ikzelf het probleem niet heb.

Ik gebruik Aerogreen maar ook op andere skins doet het probleem zich voor. De plaatjes geven geen foutmelding zoals normaal(normaal krijg je ee wit vierkant met rood kruis).

weet er misschien iemand een oplossing?

Ger
Contacteer:

Re: Witte achtergrond bij sommige gebruikers

Bericht door Ger » 26 aug 2011, 10:57

Als je de standaard proSilver stijl gebruikt (met de aanname dat die niet is aangepast), doet het probleem zich dan ook voor?

gvgils

Bericht door gvgils » 26 aug 2011, 11:06

Het probleem deed zich inderdaad dan ook voor. Ik heb het echter op weten te lossen. Ik heb in de map Cache alles weggegooit behalve .HTACCESS en index.

Nu lijkt iedereen het juiste thema zichtbaar te krijgen.

Edit:

ik was toch iets te voorbarig, na verloop van tijd springt alles weer terug. Wanneer ik de map weer leeg maak dan doet het forum het weer. Weet iemand of ik een bepaalde instelling niet juist heb staan?

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 26 aug 2011, 12:39

Komt dit probleem alleen voor bij gebruikers met IE en windows?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gesloten