Geen bericht bij nieuw onderwerp

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Marys

Geen bericht bij nieuw onderwerp

Bericht door Marys » 21 jul 2011, 13:42

Er worden geen notificatiemails verstuurd bij plaatsing van een nieuw bericht.
Iedereen in de gebruikersgroep van een bepaald forum heeft in de permissies staan dat er geabonneerd mag worden op onderwerpen. Al die gebruikers zijn ook geabonneerd op het forum in zn geheel. Ik kan dus niet bedenken waarom er na het plaatsen van een nieuw onderwerp geen mailtje naar de mensen is verstuurd. (Of naar mijn 'test-account')

Dan nog een andere vraag: áls iemand een notificatie heeft gehad over het toevoegen van een nieuw onderwerp, krijg je dan überhaupt geen notificaties meer (over geen enkel nieuw onderwerp dus)? (Natuurlijk bij abo op volledige forum.)

Ik weet dat er meerdere berichten over dit onderwerp bestaan; maar allemaal net niet mijn situatie :-).

Alvast heel hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vraag!

Gesloten