Beheerders panel onbereikbaar

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Beheerders panel onbereikbaar

Bericht door Paul » 18 jul 2011, 18:10

Ik heb al een groot aantal jaren ervaring, en nog nooit een forum te zien wat niet op deze manier te repareren is n.a.v. de problemen die jij noemt :). Het maakt mij echt niet uit hoor, je moet het zelf weten, maar wij zien graag dat dingen blijven werken, en dat doet het zo niet :).

black lion
Contacteer:

Re: Beheerders panel onbereikbaar

Bericht door black lion » 18 jul 2011, 18:47

2 uurtjes werk en draait weer als vanouds.
Blijft voorlopig wel op 308.

Paul alle pogingen ten spijt, hij bleef gewoon mankementen vertonen. Alle hulpmiddelen ingezet maar het resultaat bleef.
Nu dus in 2 uur klaar om de modificaties aan te brengen en alle per email nu binnen gekomen artikelen plaatsen.

Ik heb dit probleem echt al eens eerder meegemaakt met een vrij groot forum. na dagen ploeteren alles nog nul.
Knoop door hakken en schoon opzetten, datbase backup er in draaien en weer aan de gang.
Ik draai ook al vele jaren mee met forums en BBS-en.

Maar dit is nu opgelost.

Straks mijn adverteerders ook tevreden. Water bij de wijn; 1 maand gratis adverteren.

Gesloten