Beste Michelle,
Ik heb even voor je gekeken, het is precies zoals ik dacht... de Nederlandse afbeelding sets ontbreken bij beide stijlen. Wat me opviel is dat je niet alle permissies hebt als beheerder, je kunt bijvoorbeeld niet je stijl mappen vernieuwen...
Ik heb hieronder de oplossing, die heb ik uit het topic gehaald die ik je al gegeven had:
David schreef:Vermoedelijk ontbreekt je Nederlandse afbeelding set, je kunt dit wijzigen door het volgende te doen.
Ga naar: /styles/jouwstijl/imageset/ daar staat al een map en
je kunt deze hernoemen naar nl
. Of je maakt een nieuwe nl
map aan en kopieert de inhoud van je en
map daarnaar toe. Vergeet daarna niet via je Beheerderspaneel TAB:stijlen de imageset map van je stijl te vernieuwen.
Ik denk dat je probleem daarmee opgelost is
Jim schreef:Op je forum was te zien dat je afbeeldingenset mistte. Dit is precies de reden waarom David je naar de support template vroeg. Het lijkt soms irrelevant maar is altijd handig voor ons.
De tactiek die David je voorstelde zorgt er inderdaad voor dat je de Engelse knoppen op je stijl verder Nederlandse forum krijgt. Als je Nederlandse knoppen wilt zou je deze of zelf moeten maken of je kan kiezen uit knoppen die al bestaan maar dan wellicht niet bij je stijl passen. Je kunt verschillende Nederlandse afbeeldingensets downloaden
hier. Het werkt dan precies hetzelfde als David voorstelde. Je moet de huidige map vervangen door de "nl" map die je download. Vergeet trouwens niet om de regel
name = *stijlnaam*
in het bestand imageset.cfg te veranderen in de naam van je eigen stijl.
Succes!

Mocht dat nou echt niet lukken, dan wil ik dat wel voor je doen. Je zult me dan alleen ook je FTP gegevens moeten mailen.
Groet David