- Adres van je forum: http://www.jklieverik.nl/forum
Event. modificaties op je forum: Een ander thema geinstalleerd. Maar dat veranderd het probleem niet.
Wanneer ontstond het probleem? Direct na installatie
phpBB versie: 3.0.8 NL
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Neen.
Wat is het probleem?: Gister heb ik voor het eerst PHPBB geïnstalleerd om even mee te klieren. En na de installatie van zowel mijn provider alsmede mijn nieuwe forum wilde ik deze gaan inrichten.
Het gevolg is dat ik alles keurig ingevuld heb, maar het schetste mijn verbazing dat de afbeeldingen (plaatjes/JPG) niet goed wordt weergegeven. De afbeeldingen worden niet correct weergegeven.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Ik heb alles heel standaard geïnstalleerd, plaatjes worden niet goed weergegeven.
Ik heb overigens Internet Explorer 9. Zelfs met de compabiliteitsmodus krijg ik dit niet correct. Met Google Chrome heb ik nog hetzelfde probleem.
Kan iemand me uitleggen wat ik verkeerd doe of moet aanpassen?
Groeten,
Joost
Forum afbeeldingen niet correct weergegeven
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum afbeeldingen niet correct weergegeven
Re: Forum afbeeldingen niet correct weergegeven
Welke afbeeldingen worden niet goed getoond? In berichten of ergens anders? Zijn het afbeeldingen die je via FTP hebt geüpload?
Misschien dat een screenshot van een voorbeeld wat meer duidelijkheid schetst.
Ik kan zo niet zeggen wat het probleem zou kunnen zijn.
Misschien dat een screenshot van een voorbeeld wat meer duidelijkheid schetst.

Waarschijnlijk gaat dit over afbeeldingen in berichten en doelt Joost op het op feit dat te grootte afbeeldingen niet goed worden weergegeven.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Heren,
Dank voor jullie reactie.
Ik heb het probleem al gevonden; de bestanden heb ik geüpload door gebruik te maken van ASCII in plaats van Binary. Een fout in mijn FTP programma.
Sorry voor het ongemak en nogmaals dank voor jullie hulp!
Groeten,
Joost
Dank voor jullie reactie.
Ik heb het probleem al gevonden; de bestanden heb ik geüpload door gebruik te maken van ASCII in plaats van Binary. Een fout in mijn FTP programma.
Sorry voor het ongemak en nogmaals dank voor jullie hulp!
Groeten,
Joost