Mijn vraag is in een ander draadje al eerder aan de orde geweest, maar onder een te algemene titel, dus daarop wordt niet meer gereageerd.
Dus ben ik zo vrij de vraag hier nog even te herhalen:
Ik heb net de laatste phpBB3 gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima, alleen ziet de gebruiker die een bericht plaatst en later wil aanpassen, geen "Wijzig"-button. Er staat trouwens ook nergens een "Citeer"-button.
Hij ziet bij zijn recent geplaatste bericht alleen "Verwijder bericht" en "Meld bericht" als optie staan; zodra op zijn bericht is gereageerd staat er zelfs alleen maar "Meld bericht".
Bij de permissies staat overal JA bij waar het maar even kan; overigens wordt daar de optie "kan eigen berichten wijzigen" niet genoemd. Wel onderaan bij de maskers, en daar staat JA achter.
Heb ik toch weer een verkeerd pakket gedownload? Of heb ik iets anders fout gedaan?
Het zou fijn zijn als iemand me kon helpen, ik heb het forum dringend nodig...
Waarom zie ik geen "Wijzig"-button?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2