Moderation permissie?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
djbosanac

Moderation permissie?

Bericht door djbosanac » 19 apr 2011, 23:21

Hallo,,
remixpromotions.net

Betreft: Permissies ?

Ik heb nu dit:

categorie: Urban
Forums: Hip Hop
Sub-forum: Demo's

Nu is mijn vraag: als ik de subforum op moderation que doe.
Betekend het dat elke bericht meot goedgekeurd worden, of alleen de topic-starter, en de rest gewoon kan reageren? Zo niet, kan je dit gwwoon installen zo ja hoe dan?

PhilipvD

Re: Moderation permissie?

Bericht door PhilipvD » 20 apr 2011, 14:35

Als je een bepaalde groep op de moderatie wachtrij zet dan zullen onderwerpen en berichten van die groep eerst moeten worden goedgekeurd, hetzelfde geldt voor een enkele gebruiker.

Als iemand dan een topic aanmaakt die eerst goedgekeurd moet worden dan zal die pas zichtbaar zijn als deze ook daadwerkelijk door een moderator is goedgekeurd, dan kunnen andere gebruikers dus niet al posten.

djbosanac

Re: Moderation permissie?

Bericht door djbosanac » 20 apr 2011, 19:12

oke, nee ik dacht, stel hij post daar. Hij word goedgekeurd.
Of de overige members met hun berichten ook echt moeten wachten totdat het goedgekeurd is?
Want dat wil ik namelijk niet.

Ik snap die permissie ding niet,
je kan op 3 verschillende manieren moderation que nog wat doen.
En ik snap dus ook echt niet welke van die 3 je moet hebben..

Gesloten