Menu 'Mod gereedschap' zichtbaar bij gebruiker

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
webferret

Menu 'Mod gereedschap' zichtbaar bij gebruiker

Bericht door webferret » 14 mar 2011, 18:03

• Adres van je forum: http://www.fret.nl/forum/index.php
    Event. modificaties op je forum:Quick Reply
    Wanneer ontstond het probleem?onbekend
    phpBB versie:3.07pli

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Ik ben beheerder van het bovenstaand forum en ik krijg nu te horen dat een gebruiker het 'Mod gereedschap' menu ziet en dus in staat is om een topic sticky te maken. Omdat de gebruiker veel online is heb ik weinig kans om de permissies over te nemen om te zien wat er precies zichtbaar is.
Daarnaast heb ik alle permissies van deze gebruiker doorgelopen, gekeken in welke groepen hij zit en natuurlijk de permissies van de beheerders gecontroleerd. Ik kan alleen niks vinden waarom het menu zichtbaar is bij een gewone gebruiker (plus dat ik bang ben dat nog meer gebruikers dit menu zien).

Waar vind ik (en hoe stel ik het in) dat dit menu NIET zichtbaar is?

Thanks voor de reacties!!

webferret

Re: Menu 'Mod gereedschap' zichtbaar bij gebruiker

Bericht door webferret » 16 mar 2011, 17:11

Niemand? :(

Ik heb inmiddels de permissies kunnen testen en ik zie geen menu Mod-gereedscahp als ik de permissies overneem.
De gebruiker blijft volhouden dat hij het wel ziet en daarin de mogelijkheid heeft om voor 1 bepaald subforum de topic(s) sticky te maken.

Ger
Contacteer:

Re: Menu 'Mod gereedschap' zichtbaar bij gebruiker

Bericht door Ger » 16 mar 2011, 17:29

Kijk eens mij de forumpermissies van dat forum. Zijn er specifieke permissies vastgesteld voor die gebruiker?

Gesloten