Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Claire
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2011, 11:42

Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Bericht door Claire » 23 feb 2011, 12:13

Hoi,

Ik kan dit niet voor elkaar krijgen, ben ook geen computer wizard, dus alle hulp is welkom.

Ik heb de inactieve gebruikers allemaal kunnen selecteren en kunnen verwijderen.
Nu wil ik hetzelfde doen met een aantal actieve gebruikers, ik kan ze wel selecteren maar als ik dan op de knop druk "selecteer gemarkeerde" kiest hij er maar 1 uit. Het komt er dan op neer dat ik 1 voor 1 de spammers eraf moet halen.

Volgens mij moet dit makkelijker kunnen. Wie kan mij helpen hiermee?

Gebruikersavatar
_Ron_
Berichten: 459
Lid geworden op: 16 jun 2003, 17:29
Contacteer:

Re: Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Bericht door _Ron_ » 24 feb 2011, 23:09

Ik zou bijna zeggen: Gelukkig dat zoiets niet zo makkelijk gaat! Je wilt immers niet per ongeluk al je actieve gebruikers kunnen verwijderen. Net zoals je in Windows niet zomaar je C-schijf kunt formateren, ook al zou je dat heel misschien wel eens willen ;)
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!

Claire
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2011, 11:42

Re: Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Bericht door Claire » 25 feb 2011, 09:57

Dat is ook wel zo, maar een voor een, zonder zelfs de mogeljkheid om 4-5 of meer tegelijk te selecteren is ook niet handig. En ik krijg het niet voor elkaar. Dus nogmaals bij deze wie kan mij helpen?

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Bericht door Ger » 25 feb 2011, 10:23

In het beheerderspaneel, tabblad gebruikers en groepen vind je onder beveiliging gebruiker de optie "Gebruikers automatisch opruimen". Daar kun je gebruikersnamen invoeren, steeds op een nieuwe regel. Eventueel kun je klikken op "zoek een lid", en daar meerdere gebruikers aanvinken. Die gebruikers komen dan in datzelfde scherm. Denk eraan dat je de optie "verwijderen" ipv "deactiveren" aanzet, en denk er ook aan dat als je op bevestig hebt geklikt, er geen weg terug meer is.

Claire
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2011, 11:42

Re: Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Bericht door Claire » 25 feb 2011, 10:28

Woohoo! Thnx, ik heb maanden aan spammers die ik moet verwijderen! Super bedankt!

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Bericht door Ger » 25 feb 2011, 10:49

Als je zoveel spammers hebt: Dit topic al gelezen?

Claire
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2011, 11:42

Re: Is meer dan een gebruiker tegeljk verwijderen mogelijk?

Bericht door Claire » 25 feb 2011, 10:56

Ik heb al het een en ander gelezen op dit forum idd. Het kwam voornamelijk omdat we geen tijd hadden om het te onderhouden. Nu wel, en hij is weer helemaal schoon!

Thnx voor tip.

Gesloten