eigen serve

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
raimond
Contacteer:

eigen serve

Bericht door raimond » 08 feb 2011, 22:53

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Beste
Sinds kort heb ik een server aan geschaft ( dell power edye2856 ) hier draaid windows server 2008 r2 op.
Op deze server zou ik graag mijn eigen Home/Web page en het phpbb3 forum willen draaien.
Deze wil ik in latere stadium zelf gaan hosten.
Maar ik weet niet echt wat ik moet gaan installeren voor dat ik alles heb aan het lopen!
Ik heb een bestaand forum die ik na een goede installatie wil over zetten naar mijn eigen server.
Is er iemand die mij stap voor stap wil helpen met het installeren van alle software zo dat ik alles van 0 tot 100 % aan het lopen heb?
Met vriendelijke groet
Raimond
Laatst gewijzigd door Paul op 08 feb 2011, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige leestekens verwijderd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: eigen serve

Bericht door Paul » 08 feb 2011, 23:12

Je zal de requirements van phpBB moeten installeren, wij kunnen je hier echter niet mee helpen, wij geven enkel support voor phpBB.
Je zal zelf moeten onderzoeken hoe je een server moet beheren, wij kunnen je hier gewoonweg niet mee helpen.

Gesloten