- Adres van je forum: http://www.hondenpraatjes.nl
Event. modificaties op je forum:leden zijn te zien
Wanneer ontstond het probleem?vanaf dat het erop staat
phpBB versie: de nieuwste versie
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
mijn forum is te open
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Spijkertje33
mijn forum is te open
Re: mijn forum is te open
Je kunt via het tabblad permissies -> permissies groepen de permissies van de groep gasten (en eventueel bots en wat dies meer zij) aanpassen.
- Spijkertje33
ja dat heb ik al gedaan maar dan nog blijven de leden te zien voor vreemde mensen
Als je naar het tabblad permissies gaat, permissies groepen en dan de gasten selecteert, dan zie je 4 tabbladen verschijnen (in het midden van het scherm). Als je dan het tabblad "profiel" opent, dan staat onderin die lijst "Kan profielen bekijken, ledenlijst en `wie is er online´ lijst". Dat moet op Nee staan.
Als ze het dan alsnog wel kunnen zien, dan staat elders die permissie op Ja. Wat je dan kunt doen is voor gasten die permissie op Nooit zetten, dat overschrijft dan een Ja elders.
Als ze het dan alsnog wel kunnen zien, dan staat elders die permissie op Ja. Wat je dan kunt doen is voor gasten die permissie op Nooit zetten, dat overschrijft dan een Ja elders.
- Spijkertje33
ok nu is dat weg...kei bedankt daarvoor maar er staat nog steeds beneden: alle forum cookies verwijderen...als mensen daar op klikken dan kunnen ze me hele forum verwijderen...dat kan toch zomaar niet?
Nee, dan verwijderen ze de cookies, zoals de link ook zegt. 
Cookies worden door phpBB gebruikt om te zorgen dat je ingelogd blijft.

Cookies worden door phpBB gebruikt om te zorgen dat je ingelogd blijft.
- Spijkertje33
ja ik had het net ergens gelezen..was een domme vraag..sorry daarvoor..maar het leden gedeelte is weg dankzij je hulp. bedankt ervoor. Nu heb ik nog een ander probleem...mag dat ook hier of moet ik een nieuw onderwerp aanvragen? Gaat over de ajax chat
Je hebt daar al een onderwerp over lopen, en daar heb ik reeds antwoord gegeven.