- Adres van je forum: http://www.hippemamaclub.nl
Event. modificaties op je forum:net nieuw geinstalleerd
Wanneer ontstond het probleem?direct
phpBB versie:3.0.8
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee, maagdelijke installatie
Wat is het probleem?
Als ik nu probeer een nieuwe gebruikersaccount aan te maken in IE8 of IE9b kom ik niet door de aanmeldingsprocedure heen. Ik blijf de melding krijgen dat de captcha afbeelding niet correct overgenomen is.
Ik ben vervolgens (ook weer met IE) in gaan loggen als beheerder. Dat lukt, ik kom keurig ingelogd. Ik kan een aantal foruminstellingen wijzigen. Zodra ik echter de captcha instellingen probeer te wijzigen krijg ik het volgende fenomeen:
- de captcha afbeelding laat een 'broken link' symbool zien (rood kruisje)
- zodra ik een andere captcha instelling kies, krijg ik een foutmelding dat ik geen beheerdersrechten heb en daarom deze zaken niet uit mag voeren.
- als ik bij inloggen het vinkje 'automatisch inloggen' aanvink, kom ik terug in de pagina 'nogmaals inloggen'.
- als ik dat niet aangevinkt heb, word ik nog verder teruggeworpen.
- het grappige is (alhoewel) dat op de 'nogmaals inloggen' pagina rechtsboven keurig staat: Uitloggen [ beheerder ], alsof ik ingelogd ben dus.
Nu het meest frappante: als ik Firefox gebruik, staat de captcha afbeelding keurig in mijn scherm en kan ik instellingen prima wijzigen.
Ik heb mijn forumdomein al toegevoegd aan de 'vertrouwde sites' in IE maar ook dat doet het hem niet. Ik heb een andere pc geprobeerd (met IE9b), daar heb ik ook hetzelfde probleem.
Voor alle zekerheid; dit is mijn eerste post, ik hoop dat ik deze goed plaats. Ik heb op dit forum gezocht of ik dit probleem kon vinden en dat lukte niet, maar misschien doe ik van alles fout

Alvast bedankt voor iedere reactie!
groeten,
Wiljo