PB's kunnen wel worden verzonden, maar niet gelezen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Marjol

PB's kunnen wel worden verzonden, maar niet gelezen

Bericht door Marjol » 19 jan 2011, 18:21

Ik heb een vraag...

Bij ons op het forum moeten er 10 posts gedaan zijn om PB's te kunnen versturen of ontvangen. Alleen is het wel zo als persoon A deze niet kan lezen (vanwege gebrek aan posts) persoon B wel een PB aan A kan sturen. Persoon A krijgt ook een mailtje dat dit bericht ontvangen is, maar kan het vervolgens niet lezen.

Ik zou graag weten of het mogelijk is om er voor te zorgen dat iemand die geen PB's kan lezen ze ook niet ontvangt. En er eventueel een bericht verstuurd wordt aan de verzendende persoon dat de geadresseerde geen berichten kan ontvangen.

(Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is)

Derky
Contacteer:

Re: PB's kunnen wel worden verzonden, maar niet gelezen

Bericht door Derky » 19 jan 2011, 20:12

Standaard kan je deze berichten wel lezen, maar niet antwoorden als je nog niet genoeg berichten hebt.

Zoals dit standaard staat, lijkt mij ook het duidelijkste. Heb je dit zelf aangepast of was het al zo?

Marjol

Re: PB's kunnen wel worden verzonden, maar niet gelezen

Bericht door Marjol » 20 jan 2011, 21:03

Dit was al zo en ik weet ook niet hoe ik het terug gezet krijg

Gesloten