in het gebruikerspaneel kan je belangrijke mededelingen plaatsen maar hoe plaats ik die
nu staat er bij mij "Er zijn geen belangrijke mededelingen aanwezig."
maar ik zou daar wel iets willen plaatsen of een link zetten naar mijn forumregels
Belangrijke mededelingen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Belangrijke mededelingen
Dan kan je doen door een topic aan te maken en onderaan 'Globaal' te selecteren bij onderwerptype.
Lees anders ook even dit artikel in de documentatie.
Lees anders ook even dit artikel in de documentatie.
Documentatie schreef:Globale mededeling - Een globale mededeling is nog een stap verder dan een normale mededeling. Een globale mededeling zal in elk forum worden weergegeven in de "Mededelingen" ruimte boven alle andere onderwerpen en zal ook op de voorpagina van het Gebruikerspaneel worden weergegeven. Globale mededelingen kunnen worden aangemaakt onder het "Opties" tabblad aan de onderzijde van het "Plaats een bericht" scherm.
Re: Belangrijke mededelingen
ok thanks ik heb het gevonden maar bots nu op hetvolgende
ik heb dus een bericht ingesteld als forummededeling dus zie ik die staan waar ik vroeg maar in de forums zie ik die onder de subforums staan is het niet mogelijk dat die er toch boven komt
ik heb dus een bericht ingesteld als forummededeling dus zie ik die staan waar ik vroeg maar in de forums zie ik die onder de subforums staan is het niet mogelijk dat die er toch boven komt