forum kleiner

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
dolf
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 dec 2010, 16:54

forum kleiner

Bericht door dolf » 16 dec 2010, 22:39

  • Adres van je forum: Heb ik nog niet
    Event. modificaties op je forum: nee
    Wanneer ontstond het probleem? Het is een vraag
    phpBB versie: de nieuwste


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Hallo, Ik heb een site ( niet zon gratis ding maar betaalde host ) en ik ben nog aan het leren hoe je een site maakt, nou ben ik al aardig ver met het design maar nou wil ik dus het PHPBB forum in het midden hebben zodat ik daarnaast nog een menu en alles kan doen, net zoals op deze site.
Hoe doe je dit?

Kwarde
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2010, 06:35

Re: forum kleiner

Bericht door Kwarde » 17 dec 2010, 11:36

Hoi Dolf.

Dit ligt aan een template dat je hebt.
Er zijn templates, waarmee je aan de linkerkant links hebt. Je moet deze zelf aanpassen.
Je kan natuurlijk ook zelf een webpagina maken en iframe's gebruiken. Zoek op een zoekmachine (bijv. google) voor meer info. Dit is geen support forum voor HTML.

Mvg,
Kevin

p.s.
Ik heb ooit zo'n template gehad waarmee ik dat had. Ik weet niet meer hoe hij heet, ik zal hem voor je opzoeken.

Gebruikersavatar
odil
Berichten: 710
Lid geworden op: 26 jan 2009, 19:23
Locatie: belgië
Contacteer:

Re: forum kleiner

Bericht door odil » 17 dec 2010, 11:45

nou wil ik dus het PHPBB forum in het midden hebben zodat ik daarnaast nog een menu en alles kan doen, net zoals op deze site.
Volgens mij een terechte vraag want het gaat toch om een phpbb forum?

Gesloten