Hallo,
Ik heb een vraagje, namelijk wat het verschil is tussen Anonymous users en Guests.
Heeft er iemand een idee wat dit verschil is?
Sorry dat ik deze domme vraag stel.
Mijn opzet is trouwens dat mensen die Niet ingelogd zijn, eerst een Captcha moeten invullen voordat hun post gemaakt word. Maar de guest groep is voor mensen die wel ingelogd zijn.
Hopelijk kan iemand mij ook daarbij helpen
Hartelijk bedankt in ieder geval!,
Reno
Verschil tussen Anonymous en Guests
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Verschil tussen Anonymous en Guests
Anonymous is een gebruikersaccount, gast is een groep. De gebruiker anonymous zit dus in de groep gasten.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Hey,
Bedankt voor je reactie:)
Alleen mensen die registeren, zitten soms in de groep Guests.. Hoe zou dat komen?? Niemand voegt ze daarbij toe. Anonymous mensen kunnen mijn forum alleenmaar lezen, niks posten.
Kortom; Hoe komt het dat als mensen registeren ze meteen bij guests worden geplaatst?
Greetz,
Reno
Bedankt voor je reactie:)
Alleen mensen die registeren, zitten soms in de groep Guests.. Hoe zou dat komen?? Niemand voegt ze daarbij toe. Anonymous mensen kunnen mijn forum alleenmaar lezen, niks posten.
Kortom; Hoe komt het dat als mensen registeren ze meteen bij guests worden geplaatst?
Greetz,
Reno
Heb je mods geïnstalleerd op je forum? dit zou niet moeten kunnen normaal gezien.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op