Is het mogelijk een topic te veranderen in een forum?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Dag!
Zo ja,
hoe gaat dat in zijn werk?
BVBD!
Zo ja,
hoe gaat dat in zijn werk?
BVBD!
Re: Is het mogelijk een topic te veranderen in een forum?
Nee, dat kan niet.
Ok,dank je voor je reaktie.
Wat wil je precies veranderen aan het topic? De titel? Dat is namelijk wel aan te passen.
Dag Jos,
nee,ik wil echt een tpic losmaken vanuit een forum,
en daar een nieuw forum van maken.
nee,ik wil echt een tpic losmaken vanuit een forum,
en daar een nieuw forum van maken.
Misschien even voor de duidelijkheid, wat noem jij een topic? en wat zie jij als een forum?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Een topic is een onderwerp in een forum,
een forum zie je bv op de index ,een topic normaal gesproken niet.
Nee, oké dan is duidelijk! Zoals Tazmanian kan dat dus helaas nietWide schreef:Een topic is een onderwerp in een forum,
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik weet niet precies wat je wilt bereiken, maar als we even uitgaan van de volgende aanname van de forum structuur.
Het Forum -> Categoriën -> Forums -> Topics -> Posts
Waarbij "Het Forum" de website is met een bepaald onderwerp, verschillende Forums in categoriën opgedeeld zijn welke aan het onderwerp van het forum gerelateerd is, de verschillende forums gerelateerde discussie topics bevatten, die allemaal op hun beurt weer voorzien zijn van posts welke de discussie vormen.
In deze hierarchie wil je "wat" precies veranderen.
Het is namelijk mogelijk het onderwerp van je forum te wijzigen, maar dan zijn gelijk al je categoriën,forums/topics/posts niet meer relevant.
Je kunt je bepaald forum van onderwerp veranderen, simpelweg door de naam en beschrijving te wijzigen, echter zullen dan alle topics in het forum niet meer relevant zijn.
Verder kun je het onderwerp van een topic veranderen. Alleen zijn dan de posts in het topic niet meer relevant. Wat ook kan is posts in een topic selecteren, en deze af te splitsen naar een compleet nieuw topic in een compleet nieuw forum.
Er is dus wel enigsinds wat mogelijk, maar de vraag van mijn kant, naar aanleiding van bovenstaande posts, luidt nog steeds, wat definieer jij alszijnde een "topic" en op wat voor manier wil jij deze veranderen?
Gr. JJ
Het Forum -> Categoriën -> Forums -> Topics -> Posts
Waarbij "Het Forum" de website is met een bepaald onderwerp, verschillende Forums in categoriën opgedeeld zijn welke aan het onderwerp van het forum gerelateerd is, de verschillende forums gerelateerde discussie topics bevatten, die allemaal op hun beurt weer voorzien zijn van posts welke de discussie vormen.
In deze hierarchie wil je "wat" precies veranderen.
Het is namelijk mogelijk het onderwerp van je forum te wijzigen, maar dan zijn gelijk al je categoriën,forums/topics/posts niet meer relevant.
Je kunt je bepaald forum van onderwerp veranderen, simpelweg door de naam en beschrijving te wijzigen, echter zullen dan alle topics in het forum niet meer relevant zijn.
Verder kun je het onderwerp van een topic veranderen. Alleen zijn dan de posts in het topic niet meer relevant. Wat ook kan is posts in een topic selecteren, en deze af te splitsen naar een compleet nieuw topic in een compleet nieuw forum.
Er is dus wel enigsinds wat mogelijk, maar de vraag van mijn kant, naar aanleiding van bovenstaande posts, luidt nog steeds, wat definieer jij alszijnde een "topic" en op wat voor manier wil jij deze veranderen?
Gr. JJ
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Dank je.
De structuur is zo:
1.Het forum heet :Fruit in Nederland.
2.1 Van de forums daarin heet:"De Aardbei".
3. In dat forum is een topic:"Ziekten van de aardbei",met een aantal posts.
4.Dat topic wil ik een forum maken.
De structuur is zo:
1.Het forum heet :Fruit in Nederland.
2.1 Van de forums daarin heet:"De Aardbei".
3. In dat forum is een topic:"Ziekten van de aardbei",met een aantal posts.
4.Dat topic wil ik een forum maken.
dat is dus geen topic maar een onderwerp. Je kunt toch een nieuwe categorie maken en daar naar toe de onderwerpen verplaatsen die je wil hebben daar.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Dat ga ik proberen,dank allemaal!Je kunt toch een nieuwe categorie maken en daar naar toe de onderwerpen verplaatsen die je wil hebben daar.