Adres van je forum: nvt
Event. modificaties op je forum: div
Wanneer ontstond het probleem? bij proberen te updaten via automatische update, na controle verschillen en proberen toe te passen.
phpBB versie: 3.0.5
Ben bezig met updaten van 3.0.5 naar de nieuwste versie. Krijg nu echter de error 'The data area passed to a system call is too small.' als ik de wijzigen wil downloaden of wil uploaden op ftp. Wat nu?
error bij updaten van 3.0.5 naar huidige versie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: error bij updaten van 3.0.5 naar huidige versie
Dit is een foutmelding van de server. De hoeveelheid tekens/bytes past niet in het veld dat de server daarvoor gereserveerd heeft. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de diepte van de mappen in je systeem. De combinatie van mappen en bestandsnaam mag volgens mij niet meer dan 255 tekens zijn.
Een mogelijke oplossing is de map van je forum verplaatsen zodat het pad niet zo lang is.
Overigens valt dit (bij mijn weten) buiten phpBB.
Een mogelijke oplossing is de map van je forum verplaatsen zodat het pad niet zo lang is.
Overigens valt dit (bij mijn weten) buiten phpBB.
-
Hm, vreemd. De url zelf is 9 tekens, met daarna .com. Geen submappen om bij het forum te komen. Dus ik denk niet dat dat het probleem is, toch?
-
Adres van je forum: nvt
Wanneer ontstond het probleem? bij proberen te updaten via automatische update, na controle verschillen en proberen toe te passen.
Ben bezig met updaten van 3.0.5 naar de nieuwste versie. Krijg nu echter de error 'The data area passed to a system call is too small.' als ik de wijzigen wil downloaden of wil uploaden op ftp. Wat nu?
De url is 9 tekens, dus het pad is niet te lang.
De url is 9 tekens, dus het pad is niet te lang.