Hoe maak ik gebruik van de groep: 'Nieuw geregistreerde gebr

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
joept
Contacteer:

Hoe maak ik gebruik van de groep: 'Nieuw geregistreerde gebr

Bericht door joept » 28 okt 2010, 11:59

Hoi,

Ik zou graag willen zorgen dat nieuw geregistreerde gebruikers zich eerst moeten voorstellen op het forum, en daarna past toegang krijgen tot het complete forum.
Nu weet ik dat het kan, maar ik weet niet hoe het moet :roll:

Wat nog wel misschien belangrijk is om te weten is dat ik dit forum gister heb overgezet naar phpBB3.
Laten we even de instellingen nalopen:

- Nieuw lid - Min. berichtenlimiet: (staat op 1)
- Stel de Nieuw geregistreerde gebruikersgroep in als standaard: (Staat op Ja)
- Op het forum: 'Wie bent u' heb ik staan op: 'Standaard toegang'
- De rest van de forums heb ik gezet op: 'Geen toegang'
Dit zijn alle dingen die ik heb ingesteld, maar het werkt nog niet. Want ik heb een nieuw account aangemaakt met de naam: joept_phpBB, maar toch heb ik toegang op alle forums, ook al heb ik de instellingen gezet op: 'Geen toegang'.

Wat doe ik verkeerd?

Joep

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Hoe maak ik gebruik van de groep: 'Nieuw geregistreerde

Bericht door FreakyBlue » 29 okt 2010, 23:56

Je moet de permissies van de nieuw geregistreerde gebruikers op 'nooit' zetten voor die forums waar jij ze geen toegang tot wil geven.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

joept
Contacteer:

Re: Hoe maak ik gebruik van de groep: 'Nieuw geregistreerde

Bericht door joept » 30 okt 2010, 23:58

FreakyBlue schreef:Je moet de permissies van de nieuw geregistreerde gebruikers op 'nooit' zetten voor die forums waar jij ze geen toegang tot wil geven.
Bedankt! Nu werkt het inderdaad wel.

Gesloten